Southside Johnny & The Asbury Jukes - Havin' a Party with Southside Johnny (1979)

Rock / R&B
Label: Epic

1. I Don't Want to Go Home (3:38)
  2. Broke Down Piece of Man (3:26)
  3. Talk to Me (3:59)
  4. Love on the Wrong Side of Town (3:10)
  5. The Fever (5:05)
  6. Trapped Again (4:16)
  7. Without Love (4:30)
  8. When You Dance (5:23)
  9. This Time It's for Real (4:04)
  10. Havin' a Party (7:18)
avatar van Madjack71
Dit is idd. een feestje met Southside Johnny en zijn Asbury Jukes. Groots, energiek en met speelplezier gemaakt en bovendien heel goed gezongen. Dit is muziek voor in de auto tijdens een lange rit met de ramen open en het zonnetje die schijnt.
The Fever is een nummer van zijn grote vriend Bruce Springsteen wiens muze hier ook wel doorheen waait.

avatar van heartofsoul
Samenvatting van de periode van de eerste drie albums, namelijk I Don't Want To Go Home, This Time It's for Real en Hearts of Stone. Weliswaar moet worden opgemerkt dat een beetje liefhebber al deze drie albums in de kast heeft staan, maar toch is dit een heel erg fijne compilatie die mij iedere maal stevig opbeurt. Onlangs opnieuw uitgebracht op cd op het label Music on Cd en gelijk weggegrist door mij uit de bak "nieuwe cd's".

avatar van Twinpeaks
Leuk hebbedingetje destijds . Nu ondertussen alle beschikbare albums op cd gevonden waardoor hij wat staat te verstoffen. Lekkere ongecompliceerde muziek en zeker live niet te versmaden.4 sterren