Kas - Spiegel Reflex (2004)

Label: Check Me

1. Wie Ik Ben (3:35)
  2. Doemeding (3:40)
  3. Koken Met (4:35)
  4. Je Wereld Is Plat (3:01)

met Presto

5. Gevoelsmatig (4:45)
  6. Springen (3:24)
  7. Goedpraten (3:58)
  8. Nix Te Zeggen (3:36)

met Jaap Jongbloed

9. Wat het Is (3:26)
  10. De 'Scene' Is... (Skit) (1:32)
  11. ..Te Lief (3:15)
  12. Maakans '04 (2:48)
  13. Disco Shit Yo (3:36)
  14. Vanaf Vandaag (3:49)
  15. Alleen voor Jou (4:56)
Da Ev!l Shadow
Goed Album

avatar van T.O.
Hoe moet ik me die gastbijdrage van Jaap Jongbloed voorstellen?

rzn
ProZak schreef:
Zo he jullie zijn ook snel tevreden. Vond m nogal saai...

Ik ook, de toppers:

- Doemeding: Gewoon een lekkere beat en een goede flow
- Vanaf Vandaag: Geniale beat, 1 van de beste beats die ik ooit in de nederhop heb gehoord, erg lekker nummer.
- Alleen voor jou: Nummer met een oude sample uit een nederlands nummer, lekker pakkend.

Voor de rest is het matig..

avatar van thomzi50
Die post ProZak is verdwenen? Ik vind het album ook niet heel bijzonder, nipte 3*. Er zijn tig betere nederlandse hiphopacts.

avatar van Shinobi
Aardige album, niks meer en niks minder. Kas die flowt gewoon lekker op dit album, beats zijn ook in orde.

Ik geef 'm 3, 5 sterren.

avatar van Overgewicht
dit album begint meteen al lekker met doemeding. beats zijn dope, flow van kas is ook dik in orde. toen ik doemeding voor het eerst hoorde vond ik de flow apart en na dat ik t hele album had gecheckt vond ik dat nog steeds zo. nog nooit een nl mc zo horen droppen. kas is duidelijk 1 van de betere en orgineelste mc/producer/clipmaker van nl.

avatar van MAS
MAS
Vind Kas een erg saaie rapper. Ik weet niet precies waarom Hij heeft de skills maar hij kan me meestal niet meer dan 2/3 nummers boeien.

avatar van KILLERBEE99
Leuk album, aantal erg sterke tracks, de rest vind ik ook best goed!