Emerson, Lake & Palmer - Best of the Bootlegs (2002)

1 stem

Label: Sanctuary

1. Hoedown (4:03)
  2. Knife Edge (7:09)
  3. Pictures at an Exhibition: Promenade /The Gnome /Promenade /Hut of Baba Yaga (16:55)
  4. Take a Pebble /Lucky Man (8:23)
  5. Tarkus: Eruption /Stones of Years / Iconoclast / Mass / Manticore / the Battlefield (25:18)
  6. Endless Enigma: Endless Enigma, Pt. 1 / Fugue / Endless Enigma, Pt. 2 (9:05)
  7. Nutrocker (3:51)
  8. Jerusalem (2:54)
  9. Pirates (13:07)
  10. Karn Evil 9 First Impression (21:50)
  11. Still... You Turn Me On (3:04)
  12. The Barbarian (5:20)
  13. C'est La Vie (4:15)
  14. Fanfare for the Common Man (14:38)
avatar van Brunniepoo
0,5
Toen ik onlangs voor vijf euro deze dubbelaar zag liggen twijfelde ik al over de aankoop, kun je voor dat bedrag wel iets fatsoenlijks verwachten? Toch maar gekocht, het is toch een officiële uitgave en je verwacht dan een zekere minimumkwaliteit, zeker als er ook nog eens het predicaat "best of" aan gegeven wordt. Wat alternatieve versies van nummers die ook al op Welcome back... staan, leuk om erbij te hebben, zoiets.

Helaas, dit album is volslagen kut, grotendeels niet om aan te horen zo slecht (qua opname dan) en mijn grootste miskoop van de laatste jaren.

Deze toevoeging en post zijn derhalve enkel bedoeld om anderen te waarschuwen.

avatar van liefkleinhertje
Dit is een soort verzamel cd van The original bootleg series from the manticore vaults bestaande uit 4 delen (15 concerten op 28 cds)
Alleen maar bootlegs van matige kwaliteit
Om daarvan naar een verzamel cd temoeten luisteren is zeker geen pretje

for maniacs only (ik dus)