Black Box Revelation - My Perception (2011)

Belgiƫ
Label: C.E.

1. Madhouse (3:17)
  2. My Perception (3:27)
  3. Rattle My Heart (2:12)
  4. Bitter (3:15)
  5. Skin (4:32)
  6. White Unicorns (4:15)
  7. Shadowman (4:45)
  8. New Sun (2:57)
  9. Sealed with Thorns (7:18)
  10. 2 Young Boys (5:23)
  11. Lonely Hearts (5:01)
avatar van Ducoz
Ik moet toch wat moeite doen om je eerste zinnetje goed te lezen..

avatar van Doc
Doc
Ik heb geen idee wat stubru is, maar verder is het toch best redelijk te volgen?

avatar van Screenager
stubru = studio brussel
Die zijn bezig met min of meer de grootste en bekendste actie voor een goed doel in Vlaanderen

avatar van midnight boom
Dit klinkt fijn.

avatar van Thiver
Hé, heeft de band een naamswijziging gehad? Waar is de 'the' gebleven?

avatar van blonde redhead
Klopt als een bus. Het is tegenwoordig niet meer zo in om the voor de bandnaam te hebben. En deze jongens sluiten zich daar dan klakkeloos bij aan. Verder een prima band.,maar ze willen maar al te graag "hip" zijn.

avatar van CWTAB
hmmm is net heruitgebracht met een bonus eptje met de nieuwe single sweet as cinnamon en nog 3 andere tracks, waaronder silver of joy (vanop de ep met zelfde titel), live kraker My Girl & Good Swimmer

Naar mijn mening hun beste plaat. Vanaf nummer 4 geraken ze volledig op dreef.

avatar van hond racisme
vrij zwak plaatje wel. Oninteressante nummers, vrij ééntonig weer, klinkt een dikke 45 minuten hetzelfde. Jammeerrr, misschien moeten Jan Paternoster en zijn compaan eens wat nieuws uitproberen?

avatar van Vinck
Ik ben erg trots op deze jongens uit mijn vaderland, maar ze kunnen nog véél meer. Alledrie de platen rocken enorm stevig en muzikaal zit het allemaal prachtig in elkaar, maar de songwriting moet beter. De lyrics zijn soms echt om te huilen, maar ik ben ervan overtuigd dat Jan Paternoster op dat vlak nog zal evolueren. Deze jongens zullen het nog ver schoppen!

gewoon een goede plaat. ben benieuwd naar nieuw materiaal van hun!

avatar van JVT
JVT
dikke sjakie schreef:
gewoon een goede plaat. ben benieuwd naar nieuw materiaal van hun!

Het nieuwe materiaal is nu dus uit: Black Box Revelation - Highway Cruiser (2015)

thx voor het laten weten. Gloria klinkt alvast goed. Binnenkort is ontdekken hoe de rest klinktJVT