Sandra Kim - The Best Of (1988)

1 stem

5. Magic (3:43)
  6. Berlin (4:10)
  7. I Won't Cry (4:06)
  8. Boys (3:59)
  9. Late Train Tonight (3:51)
  10. Jimmy (4:03)
avatar van sheep67
Dit is de Engelstalige versie van The Best Of............
Je heb ook nog een Italiaanse versie I Piu Grandi Successi.
Het zijn 10 nummers van haar eerste twee albums.

Ik heb ze beiden in bezit met originele handtekeningen

avatar van Kronos
Ja, ik heb dit album onlangs toegevoegd want gekocht in de kringloop. Eigenlijk was me eerst nog niet opgevallen dat ze Engels zong. Het klinkt Frans.

Hier staan best aardige popdeuntjes op en dat Sandra Kim kan zingen is goed te horen.

avatar van sheep67
Toch leuk dat je interesse toont
Fantastische zangeres die ik in de voorronde zag optreden als nominatie voor het Eurovisie Songfestival (86) bij de RTBF. Ik was toen al overtuigd dat ze ging winnen!
Vanaf die dag was ik verkocht en ik volg haar nu al ruim 25 jaar door dik en dun.

Heb jij, Kronos, het album Make Up kunnen bemachtigen?
(Ik las je recensie)

P.S Trains de Nuit (Late Train Tonight) is mijn meest gekoesterde nummer van haar repertoire.
Hier kon je al goed horen wat Sandra in haar mars heeft qua stemgeluid.

avatar van Kronos
sheep67 schreef:
Heb jij, Kronos, het album Make Up kunnen bemachtigen?
(Ik las je recensie)

Jep. Ik heb het via haar website bij team4action besteld. Zonet weer eens beluisterd en toch wel heel duidelijk een erg low-budget product. Alleen het laatste nummer wordt ingespeeld door meerdere mensen en dat klinkt al meteen beter. Maar ook hebben verschillende nummers een erg onverzorgd onaf einde. Nogal storend voor de sfeer die verder wel goed zit.

Waar kan je The best of van Sandra Kim 1988 kopen aub

avatar van jailhouserocker1
Nancy1 schreef:
Waar kan je The best of van Sandra Kim 1988 kopen aub

Ff zoeken op internet? en anders de kringloopwinkels in ben ik bang.