Michael Schenker - Temple of Rock (2011)

Duitsland
Label: In-Akustik

1. Intro (1:12)

met William Shatner

2. How Long (3:56)
  3. Fallen Angel (4:10)
  4. Hanging On (4:01)
  5. The End of an Era (3:57)
  6. Miss Claustrophobia (4:47)
  7. With You (4:45)
  8. Before the Devil Knows You're Dead (4:39)

met Doogie White

9. Storming In (4:43)
  10. Scene of Crime (3:56)
  11. Saturday Night (3:28)
  12. Lover's Sinfony (4:16)

met Robin McAuley

13. Speed (4:11)
  14. How Long [3 Generations Guitar Battle Version] (5:50)

met Leslie West en Michael Amott

15. Remember * (2:32)
  16. Miss Claustrophobia [Radio Edit] * (3:36)
Jammer weer een gemiste kans voor Schenker om weereens een topplaat uit te brengen.
Wanneer huurt hij nu eens een topzanger in, ik zou hem bv weleens willen horen
met een Jorn Lande of Jeff Scott Solo. Na een paar nummer begint de vervelling weer toe te slaan.
( Met uitzondering van Doogie natuurlijk.)
Schudde hij vroeger nog mooie solo's uit zijn mouw, nu speelt hij op de automatische piloot. (5/10)

Lekker album van Michael Schenker. Duidelijk hoorbaar dat hij er weer plezier in had, zoals ook goed te horen/zien is op de live cd/dvd van deze tour. Ik heb me niet geërgerd aan de zang, wel zit er een enkel nummer tussen dat minder origineel is.

avatar van Sir Spamalot
Vandaag ontvangen via Dodax.nl en ik zie een heel andere tracklist dan op mijn toevoeging van x aantal jaren geleden, mijn versie is Inak 9103 cd (label In-akustik). Het exemplaar van King (Records?) zou de Japanse versie zijn volgens vriend Wikipedia. Dat wordt een werkje voor binnenkort.