Gorillaz - G Sides (2001)

Hip-Hop / Rock
Label: Parlophone

1. 19-2000 [Soulchild Remix] (3:30)
  2. Dracula (4:43)
  3. Rock the House [Radio Edit] (3:03)

met Del the Funky Homosapien

4. The Sounder [Edit] (4:29)

met Phi Life Cypher

5. Faust (3:51)
  6. Clint Eastwood [Phi Life Cypher Version] (4:52)

met Phi Life Cypher

7. Ghost Train (3:54)
  8. Hip Albotross (2:42)
  9. Left Hand Suzuki Method (3:12)
  10. 12D3 (5:56)
  11. 19-2000 [The Wiseguys House of Wisdom Remix] * (7:16)
  12. Latin Simone [Original English Version] * (3:39)
101
Slechter vergeleken met het eerste album. ***

avatar van Jordy
Echt een tweede album kun je dit niet noemen toch?

Mijn favorieten zijn: Faust, Ghost Train en Dracula. Wat Damon allemaal niet uit zijn stembanden haalt...schitterend.

Electro_
Ach, wel aardig. Maar meer ook niet. 3*

Johan V
Echt b-sides en remix album, niet te veel van verwachten. Wel lekker hoor, 3 *

Pauper
De echte toffe nummers kende we natuurlijk al, maar voor mij hebben die paar nieuwe tracks wel extra waarde om hem even orgineel te hebben aangeschaft. 3,5*

avatar van Azzurro
die Soulchild Remix van 19/2000 is echt wel vet!

Raekwon the chef
Wel een beetje een teleurstelling na hun geweldige debuut
toch staan er wel wat pareltjes op

Mijn tweede album die ik van hun heb aangeschaft.

Favoriet zijn :

19-2000, Dracula (leuk voor bij volle maan :-o), Rock The House, The Sounder (is leuk zonder de rap), Faust , Ghost Train , Left Hand Suzuki Method ( LEUK GEDAAN !),

* Mensen ! luister eens Left Hand Suzuki Method :

De solo van de viool lijkt VERDOMD VEEL op het ritme van het liedje : " dikke t**ten mag ze hebben , maar G**L moet ze zijn " whhahahahahahahahahahhahahahah

Raekwon the chef
Left Hand Suzuki Method is echt typisch Gorillaz.

avatar van Leonard91
Left Hand Suzuki Method is meteen het hoogtepunt van de plaat, de remix van 19-200 mag er ook zijn. Maar voor de rest is het of al bekend of niet zo heel bijzonder, de raps van Phi Life Cypher moet ik echt niet. 3*

avatar van Stapler
Left Hand Suzuki Method . Feel the impact! .

avatar van {P1982}
De Phi Life Cypher-tracks zijn wat minder en de radio edit van Rock the House is echt overbodig, maar voor de rest zijn dit ijzersterke tracks die op een regulier Gorillaz-album niet hadden misstaan.

avatar van pureshores
Soulchild remix van 19/2000 is leuker dan het origineel vind ik
Prima remix album dat essentieel is als je de singles nooit kocht

avatar van Twinpeaks
Ooit gewonnen dit,maar het is niet echt mijn ding.Muzikaal gaat het nog wel ,maar die raps doen mij dus helemaal niks.Het artwork vind ik dan wel weer erg leuk gedaan. 2 en halve ster voor de muziek.