Wilson Phillips - Wilson Phillips (1990)

Label: SBK

1. Hold On (4:28)
  2. Release Me (4:56)
  3. Impulsive (4:34)
  4. Next to You (Someday I'll Be) (4:59)
  5. You're in Love (4:52)
  6. Over and Over (4:39)
  7. A Reason to Believe (4:06)
  8. Ooh You're Gold (4:18)
  9. Eyes Like Twins (5:03)
  10. The Dream Is Still Alive (4:09)
avatar van musicfriek
De dochters van Brian Wilson en Michelle Phillips (Mama's & Papa's)bij elkaar in een band en wat krijg je dan? Mierzoete popballads. Ze hebben prachtige stemmen, het klinkt allemaal heel harmonieus, maar toch klinkt het allemaal een beetje te gelikt. Staan verder wel redelijke succesnummers op zoals Hold On en Release Me. 3 *

Prettig debuut van deze dochters van. In zijn genre ijzersterke popmuziek, gladjes geproduceerd, maar dat is ook wel eens lekker als tegenhanger van al die oeverloze ongecontroleerde herrie die maar op plaat wordt gezet. Zeker voor synthpop liefhebbers is dit perfecte pop met sterke songs, met zorg gemaakt. In Japan had deze band een absolute supersterren status . 4 sterren, de huidige score van 2,90 is een grove schande!