Boots Electric - Honkey Kong (2011)

Rock / Electronic
Label: Dangerbird

1. Complexity (2:56)
  2. I Love You All the Thyme (3:39)
  3. Boots Electric Theme (3:38)
  4. Dreams Tonight (3:20)
  5. No Ffun (2:49)
  6. Oh Girl (3:50)
  7. Speed Demon (3:50)
  8. You'll Be Sorry (3:16)
  9. Trippy Blob (2:32)
  10. Swallowed by the Night (2:14)
avatar van greendog
De nieuwe CD van Jesse Hughes, de front man van Eagles Of Death Metal. Ik ben erg benieuwd! Het schijnt invloeden te hebben van de EODM, maar ook dansbare disco.
De single 'Boots Electric Theme' klinkt alvast al erg vunzig, ranzig en heerlijk! Youtube link hier!
Ik ga hem in Londen zien volgende week maandag, juist voor het uitkomen van het album. Een feestje gaat het sowieso worden!

avatar van JVT
JVT
Boots electric Theme is een lekkere plaat. als de rest ook zo is word dit een zeer fijn album, niets spectaculair maar een lekker tussendoortje. Het is een beetje Eagles of death metal met een electronisch randje.

avatar van daanbaecke
Op voorhand vind ik het erg ongeloofwaardig over komen dat hij, na zijn pleidooi aan de gemeende simpelheid van Rock 'n Roll met Eagles of Deathmetal, nu over gaat op de electronische discobeats...
Toch maar eens een kans geven aangezien Jesse Hughes mij altijd wel heeft weten te plezieren met hun muziek in combinatie met droge humor!

avatar van OscarWilde
Triest