Accept - Staying a Life (1990)

Duitsland
Label: RCA

1. Metal Heart (5:25)
  2. Breaker (3:40)
  3. Screaming for a Love-Bite (4:22)
  4. Up to the Limit (4:45)
  5. Living for Tonight (3:35)
  6. Princess of the Dawn (7:49)
  7. Neon Nights (8:17)
  8. Burning (7:29)
  9. Head Over Heels (5:48)
  10. Guitar Solo Wolf (4:27)
  11. Restless and Wild (2:34)
  12. Son of a Bitch (2:35)
  13. London Leatherboys (3:54)
  14. Love Child (5:01)
  15. Flash Rockin' Man (5:08)
  16. Dogs on Leads (5:52)
  17. Fast as a Shark (4:09)
  18. Balls to the Wall (10:19)
  19. Outro (Bound to Fail) (1:09)
avatar van Sinner
Ook een dijk van een live album dat gerust in het straatje van Made in Japan en Unleashed in The East mag staan. De sfeer zit er hoorbaar in, de band klinkt lekker strak, en de songkeuze is zeker meer dan verantwoord.

Hoogtepunten zijn Neon Nights, Princess Of The Dawn, het lekker smerige Son Of A Bitch en Metal Heart.

Opgelet, want de tracklisting die hierboven staat is niet de complete / correcte van de dubbel cd. Ik ben zelf de single cd nooit tegengekomen - maar op de dubbelaar staan een vijftal tracks meer, waaronder Breaker, Up To The Limit, Living For Tonight en Metal Heart.

avatar van notsub
Deze live dubbelaar kan prima dienst doen als verzamelaar. De levende uitvoeringen klinken lekker vet en transparant. De band speelt in een goede vorm en de track keuze is bijna optimaal. Het publiek heeft er ook zin in.

Deze neon night versie is echt geweldig.wat een dijk van een nummer

avatar van Kronos
Sinner schreef:

Niet overdrijven. Accept heeft nooit de status van Judas Priest gehad, laat staan van Deep Purple.

Sinner schreef:

Ik heb een correctie doorgestuurd.

Wereld album. Voor mij na Unleashed in the East van J. Priest het LIVE album. Geen zwak nummer ( zoals gerefereerd is Neon NightSUPER!) en een top sfeertje. Met UDOI in de hoofdrol en een wereldse drum/bas tandem dat staat als een huis Prima productie!

Ik heb deze cd uit de afprijsbak bij Media Markt gehaald en heb daar nog geen moment spijt van. Wat een energie straalt dit album uit! Toptrack blijft voor mij Neon Night, maar eigenlijk mogen alle tracks er zijn. Ik maak er prioriteit van om meer te horen van Accept. Deze krijgt een 3,5 van mij.