Thomas Berge - Als Jij Lacht (2005)

Label: Studio One (II)

1. Als Jij Lacht (3:34)
  2. Sprookjesboek (3:17)
  3. Por Favor (3:11)
  4. Vanavond (2:48)
  5. Later Als Ik Groter Ben (3:25)
  6. Zeg Mij Wanneer (3:32)
  7. De Hele Wereld (3:16)
  8. Als Ik Weer Thuis Kom (3:21)
  9. Santa Domingo (3:11)
  10. Ik Zie Mijn Leven Als een Melodie (3:49)
  11. Waarom (3:14)
  12. Zal Jij Later Mijn Geliefde Zijn (3:00)
  13. Ik Mis Je Vriendschap (2:53)
  14. Zonder Iets Te Zeggen (3:46)
  15. Ik Wil Alleen Maar Vrede (4:10)
avatar van HiLL
Dit hoorde ik een keer op tv, bij een jawel, Tros special.
Verschrikkelijk!!

teutoon
Bij de Tros op een tropisch eiland waren laatst alle smartlappen verenigd. Kan de regering ze geen subsidie geven en ze naar een onbewoon eiland sturen zodat wij die tyfusmuziek niet meer hoeven te horen.

avatar van levenvergeten
Ik ontmoette een keer op Terschelling een jongen van acht die hier fan van was(en van Jan Smit en Jannes en Ali B o.a) en die vond dat ik op deze kerel leek. Hmm...

avatar van gameg
een vriend van me luisterd dit
hij is egt een smartlap
wat een sukkel
tis toch geen muziek dit:P

avatar van monique
inderdaad,dit is geen muziek,maar ja er zijn altijd mensen die hier wel van houden

avatar van jurado
mooie hoes.....

Wat een afgrijselijk joch. Iriteer me mateloos aan hem. Hij komt nu echt in elk progamma, zelfs bij Jensen. Ik snap ook niet dat hij zo populair is. Hoop dat hij snel uit Just the of us valt (ook al vind ik Peggy wel cool) Echt bagger muziek, en ook nog eens ontzettende kapsones. 0.5*

Ook vaag die label. Laatste album voor Berge was uit 1979. En al die albums daarvoor waren Jamaicaans

avatar van AardbeitJ
Waanzinnig de wereld ben jij is ook mooi 4

Laat ze maar lullen Chiel, toppie jongen!

avatar van Brain Stew
Ik vind zijn cover van I Am The Walrus toch wel goed.

avatar van GrafGantz
Ik vraag niet zelf om tips, maar om mensen die graag naar een recent Thomas Berge album luisteren alleen maar aan te raden om naar "ouwelullenrock" (niks ten nadele, staat m'n cd-kast vol mee) te gaan luisteren leek me wat kort door de bocht. Ik snap sowieso niet dat mensen die dit soort muziek vreselijk vinden het nodig vinden om hier quasi-verontwaardige berichten te komen posten. Blijf gewoon weg als je het kut vindt, tenzij je het album hebt beluisterd en er een mening over hebt. Ik ken hier niets van en heb hier dus eigenlijk ook niets te zoeken, behalve dan het posten van dit onzinnige bericht om aan te geven dat m'n vorige reactie niets meer dan een onschuldig grapje was.

avatar van VanDeGriend
GrafGantz schreef: