Charalambides - Exile (2011)

Folk

8. Pity Pity Me
  9. Rider *
  10. Down in the Valley *
Sietse
Het optreden gisteren (eerste en enige in Nederland sinds 6 jaar ofzo) was erg mooi.
De plaat gekocht, maar nog niet kunnen luisteren (uiteraard) maar ik kijk hier wel heel erg naar uit

numnumnum
Sietse schreef:

Ja, ik baalde dat ik er niet meer heen kon. Was er ook nog een soort miniplatenverkoophandeltje (dit had ik tenminste ergens opgevangen)?

avatar van bonothecat
Sietse had in ieder geval handel uitgestald, ook deze heb ik op vinyl zien liggen.

Sietse
Er was behoorlijk wat te koop ja, en ook ik stond er met mijn eigen labeltje voor de verkoop van muziekjes.
Verder hadden alle andere artiesten ook genoeg bij en waren er enkele vrijwilligers van OCCII die dingen mee hadden waaronder de geweldige distro van Neo-Projects/Knive Slits Water.

avatar van Masimo
Kan hier nog vrij weinig mee. De nummers zijn op dit moment voor mij te lang om te kunnen boeien, en de stem van de zangeres doet me (nog?) niet heel veel.

Toch een lange zit geweest, maar wellicht openbaart het schoon zich pas na meerdere luisterbeurten(?)

Sietse
Anders misschien eerst eens The Likeness en A Vintage Burden proberen. Die zijn beide wat korter.

avatar van essence
Hmm, ik word hier niet direct wild van. Het kabbelt mij allemaal iets te rustig voorbij. Het kan me op de één of andere manier minder raken dan eerdere albums van Charalambides.
'A Vintage Burden' zoals Sietse al voorstelt vindt ik bijvoorbeeld toch wel een betere plaat.