Andy Stott - We Stay Together (2011)

Electronic
Label: Modern Love

1. Submission (4:50)
  2. Posers (5:07)
  3. Bad Wires (7:21)
  4. We Stay Together (Part One) (6:36)
  5. Cherry Eye (7:33)
  6. Cracked (5:36)
  7. Work Gate * (8:44)
  8. We Stay Together (Part Two) * (5:36)
Poa
Wat er sinds het relatief saaie Merciless met Andy Stott gebeurt is weet ik niet, maar ik moedig het aan. Dit is opnieuw erg intens, slepend en duister. Een stuk unieker ook dan zijn vroegere werk.

avatar van Koston
Die bass op WST (PO) gaat zo diep, lager kan gewoon niet. Heerlijke donkere track

avatar van perrospicados
Wat een kerel is die Andy Stott. De laatste 2 EP's en Luxury Problems zijn echt heel bijzonder. Zou hem wel eens een keer willen zien draaien

avatar van Nakur
Deze EP is als dubbelaar uitgebracht samen met Passed Me By. Echter op de disc waar WSTG staat, staan bij mij 8 tracks met een totaal van 51 (?) minuten?

Poa
Klopt, op de verzamelaar zijn een aantal bonustracks toegevoegd.

avatar van Nakur
Leuk, een EP van 51 minuten . Klinkt overigens heel erg vet!