Brodinski - Fabriclive 60 (2011)

Frankrijk

22. Riton - Dark Place

met Shani Cuppcake

23. Objekt - CLK Recovery
avatar van Ploppesteksel
Dit ziet er wel erg veelbelovend uit: Gesaffelstein, Samuel L. Session, Instra:mental en last but not least TWR72 !

Nou die belofte wordt waargemaakt. Zonder nog naar tracks te hebben gekeken heb ik deze vandaag tijdens (uitgebreid) koken in de speler geknald. Wat een heerlijke mix, energiek en toch diep, van techno naar (dirty) electro naar dubstep en weer terug naar acid. Gaat dat horen, want dit wat mij betreft hoe een goeie 'underground' mix hoort te klinken!!!

avatar van Ploppesteksel
Dubstep hoor ik wel nergens echt terug en de eerste helft lijkt mij vooral te bestaan uit house, een genre dat je niet echt vermeld. Zo warmt Brodinski de luisteraar wel heerlijk op, om daarna inderdaad met electro/acid/techno ons allemaal van onze stoel te blazen. Heerlijke mix die vanaf het magnifieke Petrified nooit meer stilvalt. Integendeel, het nummer gaat over in Paradox, voor mij het hoogtepunt van deze plaat. Die vocalen zorgen keer op keer voor kippenvel en die combo (dansbaar + kippenvel) komt bij dit soort muziek nu niet bepaald veel voor bij mij. Verder zijn Body Acid (KiNK's On Acid Remix), Control Movement, Pyramid & Dark Place nog enorme toppers die de plaat naar een ander niveau tillen.

Chapeau, Brodinski!

avatar van perrospicados
Lekker hoor! Moet wel wat volume hebben om goed tot z'n recht te komen