Black Milk & Danny Brown - Black and Brown (2011)

Label: Fat Beats

6. Dada (2:03)
  7. WTF (1:12)
  8. LOL (3:01)
  9. Dark Sunshine (1:12)
  10. Black and Brown (3:42)
Rene1979
Heb hier wel zin in puur Detroit project!

avatar van Delars
Ik vind dit echt een heerlijk project.

avatar van Rhythm & Poetry
Danny Brown voegt niks toe. Hij doet weliswaar geen afbreuk aan de fraaie beats van Black Milk, maar hij doet er ook niet mee wat een goed MC zou moeten doen: 'murderen'. Kortom: Black Milk is in prima vorm op Black and Brown, Danny Brown daarentegen is niet bekwaam genoeg. Nou ja, ook met een matig MC is dit project uiterst genietbaar. Gedachten op nul en genieten van de snoeiharde producties.

Rene1979
Deze besteld bij Black Milk, wat een keiharde plaat. Ik vind Danny Brown juist wel iets toevoegen.. De beats zijn al superdik, maar hij past er goed bij.

avatar van Delars
Precies!
Danny Brown is een baas.

avatar van Jordyp
Helemaal overtuigen doet Danny Brown mij ook niet, maar dat doet niks af aan de heerlijke producties. De korte tijdsduur komt daarbij misschien wel goed van pas.

Favoriete tracks: Black & Brown en Zap.

avatar van thgryda
Jordyp schreef:
Black & Brown

avatar van carero
Vond Danny Brown's XXX niet zo heel chill ofso, maar deze is echt nice

Rene1979
The Hybrid vind ik ook echt te gek

avatar van Dakduivel
Black & Brown (het nummer) kende ik al van Black Milk's album maar ik vind Danny Brown daar echt helemaal niks toevoegen. Het is dat de beat knalt anders zou ik na Black Milk's verse afhaken.

avatar van thgryda
Ik vind danny brown ook weinig toevoegen, maar ik stoor me ook niet aan hem. Black Milk produceert net als op random axe gewoon geweldig en dat maakt voor mij het album, met een minder schreeuwerige mc was dit voor mij weliswaar hoger uitgevallen. Jammer wel idd dat het beste nummer al op black milks album stond.

avatar van Nr.4
Het klinkt voor het grootste deel tof, maar krijgt toch te weinig waar voor je geld om dit te kopen vind ik. Ruim 22 minuten waarvan ik de laatste (en een van de hardste) track al heb op het album van Black Milk. Danny Brown vind ik een zeer vermakelijke rapper en Black Milk is echt een topper, volgende keer graag een volwaardig album. Zap is naast de titeltrack m'n favoriet.

Rene1979
Deze vandaag binnen gekregen op vinyl.. Blijf het een relax album vinden!

avatar van Silky & Smooth
Vette plaat! Vooral de beats zijn hard!

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik denk aan het begin van LOL altijd dat Edan's Making Planets opstaat. Zelfde sample denk ik.

Dit is verder een nice EPtje, waarmee Black Milk nog hoger in mijn achting stijgt (na Random Axe) en Danny Brown zijn status als baas wederom bevestigt.

avatar van Shelter
Ik heb nog nooit van Danny Brown gehoord, wie is dat???

Danny Brown

Samen met Action Bronson mijn favoriete "nieuwe" rapper. Wat een fris geluid brengt hij, de beats van Black Milk zijn hierop ook prima.

avatar van Silky & Smooth
Erg fijn plaatje. Danny Brown blijft ook één van mijn favoriete hedendaagse rappers. De combinatie met zijn collega uit Detroit pakt erg goed uit; dikke producties en zieke raps! Zap en Jordan VIII zijn de favorieten.