Drivin' N' Cryin' - Fly Me Courageous (1990)

Label: Island

1. Around the Block Again (3:32)
  2. Chain Reaction (3:32)
  3. Fly Me Courageous (3:22)
  4. Look What You've Done to Your Brother (3:27)
  5. For You (4:35)
  6. Let's Go Dancing (3:16)
  7. The Innocent (3:15)
  8. Together (3:51)
  9. Lost in the Shuffle (3:03)
  10. Build a Fire (3:15)
  11. Rush Hour (3:26)
avatar van musicfreak1960
Heerlijk gitaarplaat, niet te hard , gewoon lekkere rocksongs, en je zingt het zo me, en af en toe een rustpuntje, zoals Let's go dancing,
van harte aanbevolen

avatar van likeahurricane
Live in Amsterdam

Fly Me Courageous

avatar van heartofsoul
Alleraardigst vierde album van deze gitaargroep uit Atlanta met Kevn Kinney als leadvocalist. De wat rustigere nummers op dit album prefereer ik, want als Drivin 'N' Crying los gaan vind ik de stem van
Kinney wat minder mooi. Kinney's solo-album MacDougall Blues beluister ik nog steeds graag, maar dit album zou ik niet echt missen als ik straks weer wat zou moeten afstoten i.v.m. ruimtegebrek.