Gazpacho - London (2011)

Noorwegen
Label: KScope

1. Mass for Atropos, Part 1 (3:57)
  2. Defense Mechanism (6:20)
  3. Snail (4:47)
  4. Vera (7:42)
  5. River (6:28)
  6. Desert Flight (7:04)
  7. The Walk, Part 1 (7:52)
  8. The Walk, Part 2 (5:44)
  9. Splendid Isolation (8:28)
  10. Mass for Atropos, Part 2 (2:04)
  11. Missa Atropos (8:47)
  12. Dream of Stone (17:31)
  13. Chequered Light Buildings (6:29)
  14. Upside Down (11:10)
  15. Winter Is Never (6:11)
avatar van Metal-D78
Heerlijk live-album. Stuk beter dan de vorige live-plaat uit 2010. Mooi om te horen hoe de 15 nummers mooi in elkaar overlopen.

nicoot
Yay net toegekomen vandaag! Luisterplezier gegarandeerd!

avatar van marathonman
Mooi, mooi, vooral de versies van Missa Atropos en The Walk, grandioos live en meer sfeer en voller geluid dan op studioalbums...

avatar van marathonman
Er zijn zoveel Gazpacho fans, weinig reacties op LONDON, vreemd, blijf het grandioos vinden, of toch smaken verschillen, draai de studioversies al niet meer, only London!!

avatar van HeterodoxY
ik voel me aangespoord marathonman....'k zal m van de week eens opzetten... (net gekocht) en zal mijn duit in het (te lege) zakje doen!

Kennelijk hebben ze geluisterd naar Porcupine Tree zoals ze zelf al eens hebben verklaard in een interview en het reeds uitmuntende Missa Atropos live nog wat krachtiger gemaakt. Laat ze maar wat explosiever worden zoals DT en wat meer richting stevig gaan, het past hen heel goed. Jammer dat hier geen DVD van is maar van de March tournee zijn weer opnames gemaakt voor een nieuwe DVD. Ik kan niet wachten...........

Goede cd die het zo als alle cd's van gazpacho het beste doet met de koptelefoon op
voor het slapen gaan om lekker weg te dromen.

avatar van Rinus
Goed live album, en het is allemaal wat steviger dan studio (zover ik die gehoord heb). Doet de nummers alleen maar goed.