Change - Miracles (1981)

2. Hold Tight (4:29)
  3. Your Move (4:26)
  4. Stop for Love (4:14)
  5. On Top (5:17)
  6. Heaven of My Life (5:38)
  7. Miracles (5:20)
avatar van Reijersen
Deze plaat is me ooit aangeraden door mede-user sq en ik moet hem toch teleurstellen. VInd dit niet zo'n sterke plaat. Alleen de titelsong heeft indruk gemaakt, de rest is mij te poppy, te simpel.

Paradise en Hold On Tight kende ik al.
Net voor de eerste maal op The Soulfactory Heaven Of My Life Gehoord en ik vind het een geweldige schijf.Wat een geweldige funky gitaar

Zelfde verhaal,ditmaal voor de 12" van On Top...wauw!!!

Zopas kwam de extended version van 9 minuten voorbij,het saturday night gevoel bij uitstek!
Tijd om voor dit album mijn stem uit te brengen.

Het valt mij in al die jaren op dat hier op Mm geen uitgesproken funk/soul fans zijn en dan heb ik het gemakshalve over het 'Ferry Maat's Soulshow' genre.Heel jammer eigenlijk...

avatar van FunkStar
Heerlijk album van deze fantastische groep! Hold Tight, Paradise en Miracles zijn te gekke nummers die voor altijd in mijn geheugen gegrift zitten. Miracles is ook een heerlijk nummer!

Als je van Chic, BB&Q Band en van Peter Jacques Band houd, moet je Change ook eens gaan ontdekken.

avatar van principal2000
Op mijn sleeve versie staan nog 3 mixen. 2 mixen van Paradise waaronder waarschijnlijk de single versie en 1 mix van On Top.