Lady Gaga - A Very Gaga Holiday (2011)

Label: Interscope

1. White Christmas (3:22)
  2. Orange Colored Sky (2:33)
  3. Yoü and I (3:34)
  4. The Edge of Glory (4:53)
Rizz
Vandaag is een dag, zo voor kerst nog, dat ik mijn eerste 0,5 ga uitdelen. Ik heb geen hekel aan Lady GaGa, vind The Fame en The Fame Monster prima te verteren. Maar dit:

Zo, ook weer kinderachtig afgereageerd. Wat een bagger dit.

This is ho ho ho ignoring shit.

Wat is er
met de hoes?

Een beetje goedkoop wellicht maar alles wat mevrouw Gaga uitspuwt gaat er bij mij als zoete broodjes in hoor

avatar van NewYorkCityLight
Malle schreef:
Wat is er
met de hoes?

Ik ben het gewoon niet gewend dat Lady Gaga zoveel kleren aanheeft en er zo verzorgd uitziet.

Ooh ok, nee het was geen - het is lady gaga dus we gaan bij voorbaat weer ff over vanalles zeiken - reactie

nee da was het nie

avatar van IntoMusic
handen jeuken wel, maar ik laat dit fantastische kerstplaatje maar aan mij voorbij gaan

Even ter verduidelijking: het is een live-album en alle songs zijn aan de piano dus dit zijn uiteraard andere versies van Yoü & I en the Edge of Glory. Het klinkt erg jazzy en ik kan dit wel appreciëren. En dit verdient echt geen halve stem, ik geloof dat je het nog niet eens beluisterd hebt. Ze heeft een machtige stem.