T.I. - Fuck Da City Up (2012)

Label: Grand Hustle

1. Fuck da City Up (Intro)
  2. Fuck da City Up

8. This Time of Night

met Nelly

9. In a Nutshell

met Lady G en Spodee

10. Jeezy Speaks (Interlude)

met Young Jeezy

17. Oh Yeah

met Trey Songz

18. Popped Off

met Dr. Dre

19. Fuck da City Up (Outro)
avatar van UmindC
Zeer dope cover, veder verwacht ik hier vrij weinig van.

bennerd
Terecht. Ik ga het sowieso nog een keer draaien, maar voorlopig vind ik er niet zo veel aan. Een beetje te chaotisch, het duurt te lang, er is niet echt een memorabele track en ik weet nog met moeite hoe T.I. klinkt.

avatar van UmindC
Zit er trouwens daadwerkelijk een verse van Dr. Dre op Shit Popped Off? Of is het gewoon de oude versie met Nas en T.I. die Dre's verse rapt?

bennerd
Oude versie? Als ik mij niet vergis is het gewoon een verse van Dr. Dre en nog niet eens zo'n slechte. Lekkere beat ook.

avatar van UmindC
Klik. Nas doet er niet aan mee, dat is een ander nummer. Maar dit nummer is al zeker 3 jaar geleden gelekt en heeft geen verse van Dr. Dre.
Is nummer 18 van deze mixtape hetzelfde nummer als in die link?

avatar van Boy
Boy
Nee, deze versie heeft een verse van Dre en een waarschijnlijk voor Nate Dogg bedoeld refrein.

avatar van j.b.b.l
The One vind ik een sterke track. Manny Fresh blijft een held.

j.b.b.l schreef:
Manny Fresh blijft een held.

Waarheid.

avatar van KILLERBEE99
Mooie cover inderdaad, verder aantal leuke nummers, maar ook veel eentonige muziek.