Daniel Powter - DP (2005)

Alternatieve titel: Daniel Powter

Canada
Label: Warner Bros.

1. Love You Lately * (3:00)
  2. Song 6 (3:30)
  3. Free Loop (3:48)
  4. Bad Day (3:54)
  5. Suspect (3:57)
  6. Lie to Me (3:25)
  7. Jimmy Gets High (3:41)
  8. Styrofoam (3:34)
  9. Hollywood (3:35)
  10. Lost on the Stoop (4:10)
  11. Give Me Life (3:34)
Wel een leuk vlot album van hem, Bad Day begint weer een beetje leuk te worden na hem lange tijd niet beluisterd te hebben en (behalve de laatste twee) is de rest ook niet slecht. 3*

'Bad Day' vond ik echt een heel leuk liedje, en jimmy get's high ook wel ... maar helaas valt de rest van de cd nogal tegen. Het klinkt vrijwel allemaal hetzelfde, en bovendien begint zijn hoge zangstem na een tijdje toch wel te irriteren!

edejong
.... hier kan ik kort en duidelijk over zijn... Een zeikstem naar mijn mening.. gaat snel irriteren jammer want de liedjes zijn best wel te pruimen 2.5*

Johnny Depp <3
leuke cd hoor, Jimmy Gets High en Bad Day zijn errug goed... voor de rest valt het niet mee maar ook niet echt tegen... voor de rest wel een leuke cd...

Mooi album, met als uitschieters 'Free Loop', 'Bad Day' en 'Lie to Me'

Goed album... Vind Bad Day echt een geweldig nummer en was benieuwd naar het hele album... Ben blij dat ik 'em gekocht heb

Bad Day klinkt me heel bekend in de oren. De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik 'waar ken ik dat van?', bleek het toch een nieuw liedje te zijn

De songs mogen da

De songs mogen dan wel wat oppervlakkig zijn, ze klinken best aangenaam. Deze jongen verdient het niet om helemaal afgebroken te worden. **

Sommige nummers zijn echt geweldig! Nummer 3, 6 en 2 zijn super. Maar Love you Lately is toch echt zijn beste nummer... Als hij een hele CD vol met nummers van dat niveau zou maken....

avatar van Reijersen
Natuurlijk bekend van de megahit 'Bad Day'. Naast deze catchy single staan er nog een paar aardige nummers op deze plaat (nrs. 6, 8 en 10). De rest is eigenlijk het vernoemen niet waard.

avatar van Ronald5150
1,5
Met "Bad Day" had Daniel Powter een wereldhit te pakken. Het is een aardig nummer om eens op de radio voorbij te horen komen. Voor de rest heb ik helemaal niets met Powter en zijn muziek. Wat mij betreft is het allemaal hap-slik-weg muziek die op geen enkele manier beklijft. Het lukt me dan ook nauwelijks om deze plaat door te komen, behalve die ene keer om tot dit oordeel te komen. Daar blijft het dan wat mij betreft ook bij.

avatar van bas2204
1,5
Kocht dit album een hele tijd terug, maar kan me inmiddels volledig niet meer vinden in de smaak die ik destijds had. Free Loop en Bad Day zijn nog enigszins blijven hangen, maar de rest is al lang vervlogen

WPE
Aardige popdeuntjes, goed ik het gehoor liggend. Maar inderdaad, zo'n 40 minuten lang zijn hoge stem aanhoren is wel lang...