Shlohmo - Vacation (2012)

Electronic / Hip-Hop

4. The Way U Do [Airhead Remix] *
  5. Wen Uuu [Salva Remix] *
  6. Wen Uuu [Groundislava Remix] *
  7. Rained the Whole Time [Nicolas Jaar Remix] *
Kijk hier erg naar uit. Wen Uuu toch alweer een van zijn betere platen als ik hem vergelijk met nummers van Bad Vibes. Ben ook erg benieuwd naar de remix van Nicolas Jaar.

tuktak
the way u do is de track waar het om gaat op deze ep, geweldige melodielijnen en een hoog the weeknd gehalte. betere tracks op deze ep dan voorgaand werk, iets meer ballen, dus dat is altijd positief.

avatar van Dakduivel
@Tuktak: Het geluid op deze EP ligt toch behoorlijk in de lijn van wat Shlohmo op Bad Vibes en de Places EP liet horen.

Wel erg mooi weer. Het gaat van hevig emotioneel (The Way U Do), naar hoopvol (Wen Uuu) en uiteindelijk bezinning met het heerlijk rustige Rained the Whole Time. Althans, zo zie/hoor ik het.

Een kwartiertje regendansmuziek waar ik de komende tijd nog veel naar zal luisteren. Ben wel erg benieuwd naar de remixes, en dan vooral die van Nicolas Jaar.

avatar van panjoe
The Way U Do is echt een heerlijk meeslepend sfeernummertje, en ook de andere twee tracks mogen er zijn. Door het ontdekken van het bestaan van dit soort artiesten ga ik elektronische muziek meer en meer waarderen.

Net alle remixes beluisterd, toch maar verhoogd naar 5 sterren

Case4
Met remixes is dit een top EP. Een ander geluid van een van mijn favoriete artiesten.