Aberfeldy - Young Forever (2004)

Label: Rough Trade

1. A Friend Like You (3:00)
  2. Slow Me Down (2:48)
  3. Love Is an Arrow (2:30)
  4. Tie One On (3:51)
  5. Summer's Gone (3:33)
  6. Vegetarian Restaurant (3:17)
  7. What You Do (4:49)
  8. Young Forever (1:46)
  9. Surly Girl (3:45)
  10. Heliopolis by Night (3:18)
  11. Something I Must Tell You (2:30)
  12. Out of Love (2:47)
avatar van Dielie
Leuk popplaatje waar je vrolijk van wordt, meisje en jongenszangetjes, keyboardjes, gitaartjes en vooral ontspannende popdeuntjes, leuk voor een zondagnamiddag.

Ace
Goede, leuke en vooral vrolijke plaat van deze Schotse band. Het heeft wat weg van landgenoot Belle & Sebastian, maar dan toch met een eigen geluid. Ik heb 'm vorige week en zojuist nog eens goed geluisterd en ik verhoog mijn stem naar 4*

Een pareltje van een cd. Echt leuke nummers, sterke composities, zomergevoel op en top. Ik ben sterk benieuwd naar hun nieuwe cd 'Do Whatever Turns You on'.

Ook een erg goede CD van Aberfeldy!
Toch vind ik ''Do Whatever Turns You On'' beter, maar toch vind ik dat deze CD wel een 4,5 verdiend!

avatar van Justinx
Beetje ongepaste cover. Past totaal niet bij het gevoel wat ik krijg als ik dit album beluister

avatar van FunkStar
Mijn absolute favoriet is "Love Is an Arrow", Heerlijk niemendalletje.

Meesterlijk album!