America: A Tribute to Heroes (2001)

Label: Interscope

19. Paul Simon - Bridge over Troubled Water
  20. Celine Dion - God Bless America
  21. Willie Nelson - America the Beautiful
Stijn_Slayer
Neil Young's cover van Imagine bevalt erg goed. Verder doen er een paar leuke artiesten mee, en een lading minder leuke...

Father McKenzie
Tja, dat heb je altijd met zulke tribuutplaten, het is de bluts met de buil nemen. Julio Iglesias en Mariah Carey, beikes!

Maar het blijft wel een uniek "iets". Neil Young sings John Lennon's Imagine. Twee vliegen in één klap. Wat mijn favorieten betreft. Een ander "hoogtepunt" vin ik Sheryl Crow met Safe And Sound. En de rest.....tja. (alhoewel Bruce, U2, Tom Petty, het is niet niks) Toch ben ik blij dat ik deze dubbelcd in bezit heb. Al was het alleen al dat 9-11 in ons aller herinning gegrift staat.

Ja Patrick, das is idd het probleem met dit soort cd's. M.Carey is ook mijn pakkie niet an. Zoals ook enkele andere artiesten.

avatar van Hendrix4live
Limp Bizkit met Wish You Were Here???? Wat moet dat worden?? Ben wel erg benieuwd naar Neil Young. Maar Carey, Dion en Iglesias? Daarvoor zou ik even een track verder zetten.

beaster1256
gelukkig hebben voor vervelende klieren iglesias , carey en celientje de skip-toets , spijtig dat we ze niet van de cd zelf kunnen sphizzzzzten !

Leuk woord beaster, sphizzzzten. Mag wat mij betreft gelijk in de Dikke van Dale.
Ik ben blijk fa'k 'm heb maar skip me rot
Mijn hoogtepunt blijft toch Imagine van Neil Young. Da's 2 vliegen in 1 klap voor mijn droom muzikanten. Lennon en Young

beaster1256
ja , adje , één van de beste nummers aller tijden gezongen door de grootste artiest aller tijden en met wat een ingetogenheid!!

10/10

Werkzuhhh, vriend, want ik neem aan dat je aan 't werk bent! Fijn weekend!!!!!!!!!!!!! Nou ga ik echt proberen te slapen. Doei!!

Stijn_Slayer
Ik vind deze versie van 'Imagine' ook schitterend. Beter zelfs dan het origineel. Neil's emotionele stem lijkt wel gemaakt voor dat nummer.

avatar van Twinpeaks
Nooit voor de volle mep aan begonnen. Nu voor heel erg weinig gescoord en ik weet direct weer waarom ik hem toendertijd niet direct heb aangeschaft. Teveel kaf tussen het koren. Springsteen , mooi en ingetogen
Young , magistraal . Joel niet verrassend , maar degelijk . Crow wel verrassend en ook nog wel mooi . En Vedder gewoon goed . Voor de rest ...............tja . Al leveren Stevie Wonder en Paul Simon geen rotzooi af.
2 en halve ster voor het gebodene .