Pino Donaggio - Seed of Chucky (2005)

Italiƫ
Score
Label: La-La Land

1. Main Title (2:31)
  2. Tiny Stalker / a Nightmare on Nottingham Mews (3:36)
  3. Made in Japan / Yes, Santa Claus, There Is a Chucky (1:57)
  4. Glen's Excape (2:04)
  5. Our Jennifer (0:46)
  6. Family Reunion (2:38)
  7. Konichiaw (0:39)
  8. Stark Raving Mad (1:54)
  9. How to Get a Head in Hollywood (1:44)
  10. Inquiring Minds (0:27)
  11. Inquiring Minds / Jennifer's Home / Finger's Crossed / Visual Stimuli (5:54)
  12. Acid Trip (2:33)
  13. the Sweetest Voice / Intestinal Fortitude (3:10)
  14. Monkey on Her Back (2:00)
  15. Ordinary Dolls (3:24)
  16. Joan Gets Fired (2:26)
  17. Glen and Glenda (4:42)
  18. Chucky's Destiny (1:57)
  19. Pride of Chucky (5:02)
  20. Five Years Later / Bad Girls / Fond Memories / Gotcha! (1:27)
  21. Cut It Up (2:48)

met Frederick Nassar

Verrek. Deed Donaggio dit?
Geweldige componist...

neo
Het schijnt, wat ik niet kan bevestigen aangezien ik de de score nog niet hebt gehoord, dat Donaggio gevraagd was om bepaalde delen in parodie vorm van zijn eerdere scores van De Palma films om te toveren voor Seed of Chucky...

Carrie is toch ook van Pino Donaggio?

Ja.

neo
Overheerlijke score is dit toch. Vele van zijn oudere horror scores worden fijn gerecycled en is dan ook een feest van herkenning, vol met knipogen. Opmerkelijke feit is ook dat dit de eerste score is die Donaggio opnam met het London Symphony Orchestra.