Le Le - Partytime (2012)

Dance / Pop
Label: Magnetron

1. We Come to Play (1:55)
  2. Normal (3:27)
  3. En Pierre (3:42)
  4. Pearl Necklace (4:05)
  5. Damien (4:09)
  6. Crazy Shaped Lady (2:56)
  7. Drunken Cigarettes (3:46)
  8. Neen (3:29)
  9. Private Guy (3:31)
  10. Scary Sweaters (3:25)
  11. Sexual Hair (3:43)
  12. Komkommers (3:31)
  13. Morning Drinks (5:17)
  14. Denise (2:49)
avatar van bram1610
woutorrmusic schreef:

Ook een mooie inderdaad... Je moet Le Le voorstellen als een avond in een nep-chique club, met veel verschillende nationaliteiten en 'slechte' of 'foute' muziek. Het niveau wat betreft de Engelse taal, of iedere andere taal (Duits of Frans bijvoorbeeld), is daar ook nooit bijster hoog.

Alhoewel ik jullie vergelijkingen zeer treffend vind, moet ik zeggen dat de Engelse uitspraak hier en daar flink wat te wensen over laat en ja, ook mij ergert het zo nu en dan. Juist omdat Yayo zo goed is in het Nederlands, vind ik het jammer dat hij zo veel gebruik van zijn matige Engels maakt. Een charme zou ik het niet echt noemen. Dat noem ik hoofdpijn na een avond uitgaan ook niet. Dat is eerder een vervelende bijkomstigheid van een fijn fenomeen. Maar ik ben blij dat het jullie in elk geval niet stoort

avatar van Niellis
Verschrikkelijk fout, zoals ik het het liefste heb van Le Le. Om een of andere reden begonnen met "Morning Drinks", die stiekem toch wel heel erg vet is, en misschien nog wel het meest serieuze nummer is. (p.s. De baseline van "Morning Drinks" doet me ergens denken aan Daft Punk...)
Voor de rest zijn de beats door vrijwel het hele album "gewoon" goed. De enige nummers die van mij niet hadden gehoeven zijn "Drunken Cigarettes" en "Private Guy".
Toppertjes daarentegen zijn "Normal", "En Pierre", "Crazy Shaped Lady", "Scary Sweaters", en "Morning Drinks".
Ik vind het jammer dat ik een nummer mis in de trant van "Golden Boy", "Kni Kna Knallen", "Luxe Benen", maar voor de rest is het een (zoals vanouds) een sterk album

Leuke tekst heeft En Pierre

avatar van SpaceLee
Dit is een dikke 5 hoor, fuck. Beste wat Faberyayo ooit gedaan heeft.