Halestorm - The Strange Case Of... (2012)

Label: Atlantic

1. Love Bites (So Do I) (3:12)
  2. Mz. Hyde (3:23)
  3. I Miss the Misery (3:04)

met Brent Smith, Myles Kennedy, James Michael, Tyler Connolly, David Draiman en Maria Brink

4. Freak Like Me (3:39)
  5. Beautiful with You (3:17)
  6. In Your Room (2:47)
  7. Break In (4:46)
  8. Rock Show (3:19)
  9. Daughters of Darkness (3:55)
  10. You Call Me a Bitch Like It's a Bad Thing (3:12)
  11. American Boys (3:29)
  12. Here's to Us (3:00)
  13. Don't Know How to Stop * (3:55)
  14. Private Parts * (3:59)

met James Michael

15. Hate It When You See Me Cry * (3:12)
  16. Slave to the Grind (3:31)
  17. Bad Romance (4:08)
  18. Hunger Strike (4:14)
  19. All I Wanna Do Is Make Love to You (5:02)
  20. I Want You (She's So Heavy) (6:49)
  21. Here's to Us [Guest Version] (3:15)

met Slash

totale tijdsduur: 1:08:02 (1:19:08)
Ergens gewoon simpele pubermeisjesrock, maar dan wel van een erg hoog niveau. Geweldige vocalen en catchy nummers. Staan binnenkort in het voorprogramma van Slash in de HMH.

avatar van Benjamindaxx
leuke plaat. Maar weet me toch minder te raken dan het debuutalbum. Zangeres Lzzy Hale schreeuw hier gevoelsmatig toch net iets meer. en net iets te vaak.
Neemt niet weg dat het verder een prima rock album is met een paar sterke nummers. met als favoriet: Mz. Hyde en Here's to Us.

3.5

avatar van Thomas91
Best een grappig album. Zoals die andere Thomas al zegt pubermeisjesrock, maar er zitten wel een paar gave nummers bij. Voornamelijk aan het begin eigenlijk. Bij de rustige nummers krijg ik een naar Avril Lavignegevoel, da's dan wel weer jammer.

Verder zou mijn nichtje hier 3-4 jaar geleden waarschijnlijk helemaal wild van worden.

avatar van Ducoz
worden in het verleden?

Begint sterk met Love Bites ( beste nummer ), maar kakt halverwege in met inderdaad "pubermeisjesrock" niveau. Vond hun cover EP veel sterker/steviger.

avatar van R-Know
Leuk, maar niet iets wat je 3 keer per week draait.