H.E.A.T - Address the Nation (2012)

Zweden
Label: Gain

1. Breaking the Silence (4:50)
  2. Living on the Run (4:55)
  3. Falling Down (3:33)
  4. The One and Only (5:08)
  5. Better Off Alone (4:01)
  6. In and Out of Trouble (4:55)
  7. Need Her (3:56)
  8. Heartbreaker (3:05)
  9. It's All About Tonight (3:39)
  10. Downtown (4:30)
avatar van Stormwind
Ehhh dus kom maar op met die suggesties! Ik hoor altijd graag tips over dit soort bands.
Zit nu nog lekker in de H.e.a.t modus xD

Ozric Spacefolk
Ik luister nu naar Dynazty en Brother Firetribe. Twee erg lekkere platen.
Kom maar op met je beoordelingen, dan zie ik je aldaar. Rock on!

avatar van horned_reaper
Fantastische plaat! Het had zo van Journey kunnen zijn.

Mssr Renard
In de tijd dat dit uitkwam (rond 2012) vond ik dit geweldig. Ik was in een AOR/melorock-fase beland en het maakte mij allemaal niet uit. Hoe hariger, hoe beter. Deze plaat is in het genre wel erg goed, maar ik vind het op dit moment (persoonlijk) allemaal veel te veel, veel te glad, veel te veel grote refreinen en veel te veel van vanalles waar ik op dit moment niet warm voor loop.

Eigenlijk vind ik dit gewoon gladde popmuziek met een gitaartje hier en daar. Niet voor niets dat de zanger bekend is van een televisieshow. Een band als dit zou het goed doen op het Eurovisiesongfestival.

Downtown is wel echt een onwijs lekkere track.

avatar van vielip
Dit is nog steeds geweldig hoor!

Mssr Renard
Als ik de AOR-platen (die ik ken) rangschik van okay naar geweldig, is deze okay en zoiets als Strangeways geweldig!