Our Lady Peace - Curve (2012)

Canada
Label: E1

1. Allowance (3:30)
  2. Fire in the Hen House (3:30)
  3. Heavyweight (4:17)
  4. Window Seat (4:15)
  5. As Fast as You Can (3:11)
  6. If This Is It (4:50)
  7. Will Someday Change (3:43)
  8. Find Our Way (4:49)
  9. Rabbits (5:33)
  10. Mettle (3:52)
avatar van clayhill
Ik was ze een tijdje uit het oor verloren...Komt ook door de wat matige albums van de laatste jaren. Dit vind ik wel weer mooi hoor. Veel Muse invloeden.

avatar van james_cameron
Teleurstellend album van deze canadese rockband, wat mij betreft hun minste tot nu toe. De veelal ingetogen songs missen aanstekelijke melodielijnen en refreinen en zeuren maar een beetje door. Slechts het nummer Heavyweight is de moeite waard en doet oude tijden herleven; de overige songs zorgen overwegend slechts voor schouderophalen.

Eens met Clayhill, meer Muse / Radiohead invloeden, niet alleen in de muziek, maar ook stemgebruik is anders dan op eerdere cd's
Het is wel even een paar keer luisteren geblazen, maar toch wel een lekker album.