Destine - Illuminate (2012)

Pop / Punk
Label: Rude

1. Four Leaf Clover (3:10)
  2. Stay (3:20)
  3. All the People (3:41)
  4. Wait Forever (3:07)
  5. Thousand Miles (3:41)
  6. Unbreakable (3:17)
  7. Night Skies (3:29)
  8. Best Kept Secret (4:12)
  9. The Awakening (3:34)
  10. Illuminate (5:27)
avatar van james_cameron
Net als het debuut staat ook dit album vol met gladgestreken single-kandidaten. De songs zitten wederom vakkundig in elkaar en alles luistert lekker weg, maar het is ook zo weer uit je gedachten verdwenen. Zeer oppervlakkige powerpop dus, leuk zolang het duurt.

avatar van Gloeilamp
Destine - Illuminate

Gisteren voor het eerst beluisterd en ik geef het album 3 sterren.
Zoals verwacht krijg je makkelijk in het gehoor liggende pop/punk. Niets nieuws onder de zon, maar soms toch leuk om even op te zetten.

Er is hierdoor geen uitschieter op het album te vinden, elk nummer is van hetzelfde niveau en het zakt nergens in.

Illuminate kan gezien worden als een vooruitgang ten opzichte van Lightspeed, wat nog enkele zwakke momenten kende.