A.C.T - Last Epic (2003)

Zweden
Label: Atenzia

1. Intro (0:48)
  2. Wailings from a Building (4:21)
  3. Mr. Landlord (4:41)
  4. Torn by a Phrase (5:36)
  5. Ted's Ballad (3:47)
  6. Dance of Mr. Gumble (2:09)
  7. Wake Up (4:28)
  8. Manipulator (6:14)
  9. A Loaded Situation (3:29)
  10. The Observer (3:07)
  11. The Cause (3:27)
  12. The Effect (4:39)
  13. Summary (5:04)
  14. Outro (1:15)
Mephistory
Ted's Ballad is afgrijselijk, en de poppy stukjes in de vele nummers zijn ook verschrikkelijk, A Loaded Situation is mooi (Y)!.

avatar van dreamtheater22
Echt briliante muziek ik ben echt blij dat ik deze band ontdekt heb ben heel benieuwd naar hun nieuwe. Ik kan trouwens dat nummer Torn by a phrase op gitaar spelen.

Ozric Spacefolk
Vinden mensen deze zang goed?

Ik ben er nog niet over uit. Ik vind het té poppie en die zang eigenlijk gewoon te gewoontjes.

avatar van ChrisX
Ozric Spacefolk schreef:
Vinden mensen deze zang goed?

De zang gewoontjes? Daarvoor heeft hun leadzanger een te ongewone klankkleur en die uitbundige koortjes hoor je ook helemaal niet meer zo veel.

Ozric Spacefolk
Ik moet hier ook wat meer naar luisteren. Ik hoopte op een soort Sylvan-achtige progrock.

Ik heb het tot nu toe alleen op Youtube beluisterd.

avatar van ChrisX
Ozric Spacefolk schreef:
Ik hoopte op een soort Sylvan

Nope. ACT mixed Queen, Supertramp en 10CC en zelfs wat ABBA maar dan dus met wat meer ballen.