Flux Pavilion - Lines in Wax (2010)

Dance
Label: Circus

1. Lines in Wax (5:17)
  2. Hold Me Close (4:36)
  3. I Can't Stop (5:03)
  4. Haunt You (5:31)
Grid Gorilla
Flux Pavillion zie ik de laatste meer en meer verschijnen op festival affiche's. Ik kende hem alleen van het iets wat vermakelijke I can't stop maar daar stopte het ook.

Veel enthousiasme heb ik nooit getoond voor dubstep. Er zit hier en daar wel ergens iets vermakelijk tussen maar jammer genoeg nooit iets bijzonders gevonden. En deze EP is al helemaal niet zo bijzonder. I can't stop klinkt voor mij nu deze dagen nogal vrij afgezaagd. Het eerste nummer viel nog wel mee maar was nogal aan de rommelige kant. Het 2de nummer was gewoon pure rommel. En het laatste nummer was het beste, die had nog ergens wat sfeer.

Totaal niets bijzonders.

2/5

avatar van Shinobi
Ik ga mee met Grid Gorilla. Flux Pavillion is de laatste tijd een veel verschijnende naam en ik kende ze al van het nummer Bass Cannon dat best goed te doen was.

Maar dit album is niet al te bijzonder te noemen. Het eerste nummer met Foreign Beggars is wel oké en I Can't Stop klinkt wel goed.

Maar nergens wordt het echt bijzonder.

2,0 Sterren.