Ellen ten Damme - I Am Here (2001)

Label: Mercury

5. Gadget (2:54)
  6. Happy (4:26)
  7. Miss You (4:18)
  8. It Ain't Easy (3:45)
  9. From Here We Go (4:43)
  10. In You (3:53)
  11. Save Me (4:10)
  12. It's Alright (5:52)
avatar van FunkStar
Rock wordt afgewisseld met rustige ballads waar veel gevoel in ligt. Veel sfeer, authentiek geluid, mooie teksten.. De singles Gadget en It Ain't Easy zijn 2 hoogtepunten van het album!

Pieter Paal
Dit is een supergoed album en ieder nummer zit goed in elkaar.
Funk star noemde hierboven al twee hoogtepunten van dit album en daar wil ik ook nog het mooie 'Miss you' aan toevoegen.

avatar van Meara
Ik vind dit echt een super goed album. En Ellen heeft ook een super stem. Ik heb haar gister live gezien en het was super! Na de show nog met haar op de foto geweest, ze neemt ook nog de tijd voor haar fans. Super mens!

avatar van reptile71
En daar lag ze dan, tussen de dozen vol met cd's: Ellen te Damme. Ik kende haar bij naam, maar meer ook niet. Blijkt ze toch een echte Nederlandse rockbitch te zijn. En dit album is lang niet slecht. Ok, niet echt muziek die ik normaal draai, maar Ellen rocks! En deze cd blijkt ook nog eens moeilijk te vinden. Wat een geluk heb ik weer.

avatar van Hans Brouwer
Pieter Paal schreef:
Laat mij zo vrij zijn om "Something Na Na Na" toe te voegen. "I Am Here (2001)" is een perfect rockalbum. Nooit geweten dat Ellen ten Damme zo 'n goede zangeres is. Aanrader!!