Klaatu - Sir Army Suit (1978)

Canada
Label: Capitol

1. A Routine Day (3:10)
  2. Juicy Luicy (3:38)
  3. Everybody Took a Holiday (3:00)
  4. Older (3:17)
  5. Dear Christine (3:56)
  6. Mister Manson (4:14)
  7. Tokeymor Field (3:29)
  8. Perpetual Motion Machine (3:13)
  9. Cherie (3:07)
  10. Silly Boys (4:57)
avatar van lebowski
A Routine Day was toch een hitje? Er komt in ieder geval een melodie in me op als ik de titel zie. En een mooie melodie ook nog

avatar van Eddie
Jammer dat ze op geen enkele plaat het niveau van 'Hope' haalde. De mistiek en het geheimzinnige werd nooit meer herhaald hoewel ik Magenta Lane ook nog wel leuk vind. 2.5*'(voor deze)

Pieter Paal
Bij 'A routine day' zat ook een leuk tekenfilmpje.

Pim
Filmpje en muziek van A routine day is gewoon op You tube te zien en te horen.

avatar van ChrisX
Ik vind dit een erg aanstekelijk album. Ok, het is allemaal wat bondiger, to-the-point dan 3:45 EST en Hope maar als we het over Beatlesque pop hebben is dit toch wel errug goed hoor.

avatar van "H."
Brings back memories of a past long gone . Klaatu. Het hitje a routine day blijft toch wel hangen.