Meek Mill - Dream Chasers 2 (2012)

Label: Maybach

8. I Get It (3:14)

met Travi$ Scott

9. Eryday (3:14)

met Rick Ross

10. Racked Up Shawty (3:39)

met Fabolous en French Montana

15. Face Down (4:36)

met Sam Sneaker, Trey Songz en Wale

16. Str8 Like Dat (3:14)

met 2 Chainz en Louie V

17. House Party [Remix] (4:58)

met Fabolous, Mac Miller en Wale

18. Real (2:03)
  19. On My Way (3:21)
  20. Outro (2:23)
Harco
Ik moet even terugkomen op mijn haat voor Meek Mill. A1 Everything knalt de pan uit, en zo zijn er hier wel meer toffe tracks te vinden.

avatar van Yestsida
Harco schreef:

Ik denk er juist hetzelfde over! Net zoals jij na het horen van A1 Everything, maar ook door Amen. Geweldige nummers.

avatar van j.b.b.l
Meek Mill weet me op deze tape wel te overtuigen van zijn kwaliteit. A1 Everything & Eryday zijn m'n favorieten.

j.b.b.l schreef:

meek mill neemt over en rick ross is fked up hij heeft beef met zijn ex producer en hij heeft zijn nieuwe album online gezet check t op deze blog. rick-ross-god-forgives-i-dont.blogspot.com

bennerd
Heel, heel erg goede tape, maar Meek Mill is niet de juiste mc. Zijn overactieve flow en zijn hooggepitchte stem lijkt niet op alles te passen, wat maakt dat het moeilijk is om deze tape in één ruk uit te luisteren. Toch staan er enkele rasechte knallers op. Nog maar een paar keer luisteren dus.