George FitzGerald - Child EP (2012)

Electronic / Dance
Label: Aus

1. Child (6:36)
  2. Hindsight (6:37)
  3. Lights Out (7:08)
  4. Unilateral (6:04)
Lights Out is al heerlijk, ben benieuwd naar de rest

avatar van Dakduivel
Je kan alle nummers al op YT luisteren en hij is al kaapbaar. Deze EP knalt.

avatar van IllumSphere
Het titelnummer is ook geweldig, ik zal even tijd maken om de EP volledig te beluisteren.

Wederom een heerlijke ep uit de uk bass scene. Deze man heeft echt een heerlijk eigen sound. Ik hoop dat er dit jaar ook nog een album gaat verschijnen

avatar van IllumSphere
Ik heb hem dus daarnet beluisterd en ik ben aangenaam verrast. Een heerlijke house plaat die ik in deze periode wel meerdere keren kan afspelen. Ik zeg trouwens bewust house, want UK Bass is niet echt een subgenre, maar meer een verzamelwoord voor alle Britse bass geörienteerde muziek. Nummers als Child en Lights Out springen er uit en dat wilt al heel wat zeggen als alle vier nummers eigenlijk van een beduidend hoge kwaliteit zijn. George, welkom in mijn interesseveld!

avatar van T.O.
Toegankelijke en lekker geproduceerde house met een geluidspalet dat aan UK Bass en Garage doet denken. Geen overweldigende muziek, maar zeer genietbaar op zijn tijd.