Gary U.S. Bonds - Dedication (1981)

Label: EMI

1. Jolé Blon (3:25)

met Bruce Springsteen

2. This Little Girl (3:44)
  3. Your Love (3:30)
  4. Dedication (3:12)
  5. Daddy's Come Home (6:23)
  6. It's Only Love (3:05)
  7. The Pretender (6:14)
  8. Way Back When (3:59)
  9. From a Buick 6 (4:26)
  10. Just Like a Child (3:45)
avatar van Dibbel
Niet te geloven dat deze nog niet op de site stond.
Stond destijds zelfs hoog in de lijst van toen nog Muziekkrant Oor.
Met dank aan JJ Wever kan ik dus het bandje dat ik hier van heb (mijn neef had de LP) ook weer eens opzetten.

avatar van vielip
Best een akelig goed album is dit eigenlijk! Ik ben er (uiteraard zou ik bijna zeggen) via Springsteen terecht gekomen. De hele E Street Band schittert op dit album en dat hoor je gelijk. Opener Jolé Blon is gelijk één van de prijsnummers op dit album. Heerlijk nummer waar Bruce een stuk tekst voor zijn rekening neemt. Daddy's coming home is wat mij betreft ook een pareltje. Heerlijke klagende zang met de mee scheurende saxofoon op de achtergrond. Maar eigenlijk is elk nummer wel een feestje op zich.

avatar van robbrouwer58
Daddy’s come home eindeloos in de repeat, een zegen voor het luisterend oor.

avatar van robbrouwer58
robbrouwer58 schreef:
Daddy’s come home eindeloos in de repeat.