Andy Pratt - Resolution (1976)

Label: Nemperor

1. Resolution
  2. If You Could See Yourself (Through My Eyes)
  3. Constant Heat
  4. Karen's Song
  5. Can't Stop My Love
  6. Everything Falls into Place (Lillian's Song)
  7. That's When Miracles Occur
  8. Some Things Go on Forever
  9. Treasure That Canary
  10. Set Your Sights
  11. Love Song
avatar van Don Leo
Bij het grote publiek onbekend, maar wat een fantastische (hoge) stem . Prachtige liedjes.

avatar van jeko
Ben het met je eens, heel mooie stem!

avatar van brandos
Het koste Andy Pratt na zijn titelloze voorganger geruime tijd om met dit album te komen. Dat was dan ook een album waarvan het een wonder mag heten dat je hem uberhaupt overleeft. Je hoort op 'Resolution' dat de ideeënstroom van Andy Pratt nog geheel niet is opgedroogd. Vermoedelijk heeft Andy bij het maken van deze plaat meer plezier gehad, want spelplezier en interactie met zijn band hoor je hier duidelijk aan af. Ook zit Andy hier hoorbaar beter in zijn vel. Ik vind het nog steeds een geweldig album. Ook al bereikte hij hier net niet die tijdloze (gekte en) briljantie van zijn voorganger.