Compulsive Gamblers - Crystal Gazing Luck Amazing (2000)

Punk / Rock
Label: Sympathy For The Record

1. The Way I Feel About You (2:29)
  2. Pepper Spray Boogie (2:23)
  3. Whole Lotta Women (3:15)
  4. Negative Jerk (2:14)
  5. Stop & Think It Over (3:19)
  6. I'm That Guy (2:57)
  7. Wait a Bit, Joe (2:58)
  8. Your Happiness (2:30)
  9. Rock & Roll Nurse (4:10)
  10. Two Thieves (5:32)
avatar van henkiev
Killer!

avatar van frolunda
Vooral de eerste helft bevat ijzersterke en af wisselende garage rock.Daarna zakt het niveau iets maar al met al leveren the Compulsive gamblers (de band van Oblivian Greg Cartwrightt) met Crystal gazing luck amazing een erg sterk album af.Een dikke vier sterren!!!

avatar van galleryplay
Deze behoort tot het beste wat door de Oblivian family is uit uitgebracht. Tis soulvol, intens en ongemeen fel bij vlagen en levert het beste van zowel Oblivians als the Reigning sound.

Had altijd verwacht dat 'Stop and think it over' in een uitvoering van een andere artiest alsnog een wereldwijde zomerhit zou worden, maar het blijft een goed verborgen uncut gem. En dat is wel goed zo.