henkiev
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 12 maart 2007
Laatste bezoek: gisteren om 18:48 uur
Aantal stemmen: 2276
Gemiddelde: 4,98
Standaardafwijking: 0,15
Aantal berichten: 363
Top 10 albums
- 1. Wire - 154 (1979)
- 2. Suicide - Suicide (1977)
- 3. Talking Heads - Remain in Light (1980)
- 4. David Bowie - Low (1977)
- 5. Sonic Youth - Bad Moon Rising (1985)
- 6. Neil Young - Tonight's the Night (1975)
- 8. The Gun Club - The Las Vegas Story (1984)
- 9. The Cramps - Psychedelic Jungle (1981)
- 10. XTC - Black Sea (1980)
Recente stemmen
- 5,0The Endless Coloured Ways (2023)
Alternatieve titel: The Songs of Nick Drakegeplaatst: 11 maart, 10:44 uur - 5,0The Fall - The Infotainment Scan (1993) geplaatst: 4 maart, 18:21 uur
- 5,0The Fall - The Unutterable (2000) geplaatst: 4 maart, 18:18 uur
- 5,0Het Zesde Metaal - Het Langste Jaar (2024) geplaatst: 2 maart, 23:03 uur
- 5,0Timesbold - Not Still Here (2023) geplaatst: 1 maart, 19:21 uur
- 5,0The Bony King of Nowhere - Everybody Knows (2024) geplaatst: 16 februari, 01:53 uur
- 5,0Brown Horse - Reservoir (2024) geplaatst: 15 februari, 01:40 uur
- 5,0Alex Roeka - Nachtcafé (2023)
Alternatieve titel: Het Beste van de Excelsior-jaren 2010-2020geplaatst: 13 februari, 03:12 uur - 5,0Kris Kristofferson - Kristofferson (1970)
Alternatieve titel: Me and Bobby McGeegeplaatst: 10 februari, 02:48 uur - 5,0Sivert Høyem - On an Island (2024) geplaatst: 28 januari, 01:26 uur