Molly Hatchet - Live at the Agora Ballroom Atlanta, Georgia April 20, 1979 (2006)

Label: Akarma

1. Bounty Hunter (3:28)
  2. Let the Good Times Roll (4:07)
  3. Gator Country (6:43)
  4. The Creeper (3:57)
  5. T for Texas (Blue Yodel No. 1) (9:24)
  6. Big Apple (3:08)
  7. Dreams I'll Never See (7:42)
  8. Trust Your Old Friend (4:07)
  9. The Harp Jam (12:17)
  10. One Man's Pleasure (3:22)
  11. Crossroads (5:01)
  12. Boogie No More (7:49)
Ozric Spacefolk
Eindelijk de liveplaat, die de band eer aan doet.

Toegegeven, Double Trouble Live uit 1984 was een goede plaat, maar hier hoor je band op zn best, in 1979, met triple-lead gitaar.

Jonge honden, op weg om de hardste en gemeenste southern rock band te worden.
En dat hoor je.
De nummers zijn smerig en broeierig.

Southern Rock op zn best.

avatar van liefkleinhertje
Dit is gewoon een lekker live plaatje uit de begintijd van dit southern(hard)rock collectief en de live versies van deze nummers spreken mij meer aan dat wat op de eerste twee studio albums staat
Deze opnamen komen van een lokaal radiostation (Atlanta 20-4-79) en dat is iets dat deze groep wel vaker deed er bestaat ook een CD die heet Louisville 79 en die is 1 dag eerder opgenomen ,het zal wel duidelijk zijn dat het een en ander wel op elkaar lijkt
Volgende week komt er een boxje uit met 4 radio uitzendingen (Bounty Hunter 78/80) uit dat is wel even wat anders dan dat gezwets wat je hier in Nederland op de radio te horen krijgt al moet ik wel toegeven dat als Mattie NU een programma vol lult over hoeveel die verdient terwijl die aan een ketting ligt met Wytze ik toch wel geboeid zou luisteren