Dispatch - Circles Around the Sun (2012)

Label: Bomber

1. Circles Around the Sun (3:35)
  2. Not Messin' (3:46)
  3. Get Ready Boy (2:32)
  4. Sign of the Times (2:49)
  5. Josaphine (5:54)
  6. Flag (3:34)
  7. Come to Me (4:43)
  8. Never or Now (3:31)
  9. We Hold a Gun (4:18)
  10. Feels So Good (3:57)
avatar van Don Broccoli
1,5
Paar echt lekkere nummers, maar toch iets te veel niemendalletjes. De rustige nummers hoeven van mij niet zo, op Feels So Good na. Over het geheel een prima plaatje van 'de grootste band die niemand kent'.

avatar van milesdavisjr
Een degelijk album van de band die je eigenlijk live moet zien. In 2013 in de melkweg gezien, werkelijk fenomenaal. Op dit album staan naar mijn idee teveel nummers die niet beklijven. Ik mis de energie en het enthousiasme dat op de vorige albums van Dispatch wel terug te vinden was. Toch nog een aantal aardige nummers; circles around the sun en not messin.