Anorexia Nervosa - New Obscuriantis Order (2001)

Frankrijk
Label: Osmose

1. Mother Anorexia (4:43)
  2. Chatiment de La Rose (5:17)
  3. Black Death, Nonetheless (5:17)
  4. Stabat Mather Dolorosa (7:20)
  5. Le Portail de La Vierge (5:33)
  6. The Altar of Holocausts (5:22)
  7. Hail Tyranny (3:00)
  8. Ordo Ab Chao (6:43)
avatar van Eddie
Ooit eens een keer in een aanbiedings bak gevonden voor twee euro ofzo, het hoesje zag er wel leuk uit dus ik dacht waarom niet, geluukig heb ik hier geen spijt van gekregen, wat een killer van een plaat zeg, alle nummers rammen je volledig omver het enige kleine minpuntje is dat dit wel erg veel op Empreror lijkt, niet een heel klein beetje maar echt verschrikkelijk veel, als iemand mij verteld had dat diot de nieuwe emperor was had ik het zo geloofd, echter de muziek is zo geweldig goed gespeeld dat ik het wel een 5* moet geven, allen met 1/2* afterk voor het emeperor klonen. 4.5*

moet zeggen dat ik het toch beter vind dan emperror.
k vind emperror wel ok maar AN vind ik echt geweldig.
(ben niet voor nix met ze mee getourt)

flebbie
Eddie schreef:
het hoesje zag er wel leuk uit dus ik dacht waarom niet

leuk?

avatar van mayhemblik
Ja ik vind de hoes ook erg mooi hoor.