ANTHM - Joy & Pain (2012)

Label: Amoeba (I)

met Blu

7. Joy and Pain (4:06)

met Freddie Gibbs

avatar van Yestsida
Nadat ANTHM afstudeerde van de universiteit is hij in Wall Street gaan werken. Hij verdiende goed zijn brood, maar zijn passie is altijd al hip hop geweest. Daarom heeft hij ontslag genomen en richt hij zich nu helemaal op zijn muziek.

Deze EP klinkt vermakelijk. ANTHM is een goede rapper, maar nummers als Siren's Song en Deliverance zijn toch te pop/dance voor me. De rest heeft nog altijd die luchtige sound, maar in mindere maten dan de eerst genoemde nummers. Gastartiesten Blu en Freddie Gibbs komen met verdienstelijke gastbijdrages.

Hopelijk komt hij op zijn volgende project met een meer traditionele hip hop-sound. Want zoals ik eerder al aanhaalde; het is een prima rapper!

Hier kan je deze FreEP gratis en legaal downloaden: ANTHM - callmeanthm.com