Meat Loaf - Bad Attitude (1984)

Label: RCA

1. Bad Attitude (4:46)

met Roger Daltrey

2. Modern Girl (4:26)

met Clare Torry

3. Nowhere Fast (5:14)
  4. Surf's Up (4:26)
  5. Piece of the Action (4:17)
  6. Jumpin' the Gun (3:13)

met Zee Carling

7. Cheatin' in Your Dreams (4:08)
  8. Don't Leave Your Mark on Me (4:09)
  9. Sailor to a Siren (4:41)
Lekker opzwepende Jaren 80 rock van 1 van mn favoriete artiesten.

niet zo subliem als de beide Bat albums maar wel goed luisterbaar.

4 sterren

avatar van Killeraapje
Erg ondergewaardeerd album waar eigenlijk geen zwak nummer op staat. Het luisterd allemaal heerlijk weg en op radiovriendelijke lengte. Heerlijk voor in de auto

avatar van Rinus
Kant a is erg goed, kant b is minder. Don't leave your mark on me is nog gecovered door John Parr.

avatar van Twinpeaks
Niks mis met dit Meat album.Waar op de voorganger de synths niet echt bijdroegen aan de nummers,is dat op deze plaat een ander verhaal.De songs zijn ook gewoon beter.Kant A is idd wel beter dan kant B.Gierende gitaren dragen bij aan de power hier en het is jammer dat deze plaat niet zo heel bekend is.Voor mij is dit 1 van de betere Meat Loaf albums.

Het Beste Non Steiman album van Meat d.w.z. steinman heeft niet aan het album meegeschreven.

avatar van The_CrY
Een hele vooruitgang na Midnight at the Lost and Found. De nummers hebben weer directie en klinken weer origineel. Natuurlijk zal de bijdrage van twee Steinman-nummers hebben bijgedragen (te weten Surf's Up en Cheatin' in your Dreams), maar ook de andere nummers zijn gewoon vrij sterk. Piece of the Action en Sailor to the Siren zijn heerlijk bombastisch, maar Modern Girl of Nowhere Fast zijn dan weer lekkere rock 'n roll songs. De 80s sound geeft deze plaat een schattig dekentje dat voor iemand uit deze tijd koddig overkomt. Een absolute parel in de Meat Loaf collectie.

avatar van The_CrY
danmuz. schreef:

Dat is dus niet waar. Surf's Up en Cheatin in your Dreams zijn van Jim Steinman.