DMX - Grand Champ (2003)

Label: Ruff Ryders

1. Dog Intro (3:32)
  2. My Life (3:09)

met Chingy

3. Where the Hood At (4:46)
  4. Dogs Out (4:03)
  5. Get It on the Floor (4:22)

met Swizz Beatz

6. Come Prepared (0:35)
  7. Shot Down (3:42)

met 50 Cent en Styles P

8. Bring the Noize (3:30)
  9. Untouchable (6:05)

met Sheek Louch, Syleena Johnson, Infa-Red en Cross

10. Fuck Y'All (3:43)
  11. Ruff Radio (0:43)
  12. We're Back (4:25)

met Eve en Jadakiss

13. Ruff Radio 2 (0:18)
  14. Rob All Night (If I'm Gonna Rob) (3:27)
  15. We Go Hard (3:36)

met Cam'ron

16. We 'Bout to Blow (3:31)

met Big Stan

17. The Rain (3:27)
  18. Gotta Go (1:07)
  19. Don't Gotta Go Home (4:17)

met Monica

20. A'Yo Kato (4:46)

met Magic en Val

21. Thank You (3:01)

met Patti LaBelle

22. The Prayer V (1:47)
  23. On Top * (3:34)
totale tijdsduur: 1:11:52 (1:15:26)
double gun
Where Da Hood At

Score: 4 sterren

busta_x
alles is goed in dit album, vooral nummers als where da hood at, we go hard en dat nummer met 50 cent en styles p, zijn erg sterk en dit is dmx op top conditie

dont f..ck with the dog, and if you heard that you can f..ck with the dog than forget about it.

Music
AYO KATO*

Relax
Lekker agressief en precies een mooie afsluiter van zijn carriëre als rapper.
En je kan horen bij het einde dat het een afsluiter is.
4.5

eazyfan
toen ik party up hoorde dacht ik dat hij zijn toppunt bereikt had tot ik where the hood at & shot up hoorde
ben ik egt fan geworden

avatar van jowietje
waarom staat het nieuwe album er nog niet op.

Here We Go Again ?

eazyfan
die staat er nu wel en deze is waarschijnlijk de beste van DMX Where The Hood At & Shot Down zijn top

avatar van bato
zeker een 5 waard
dmx is op dit album op zijn best je ziet dat hij meer en meer invloed heeft gahad op ander rappers

avatar van MJ_DA_MAN
Relax schreef:
Lekker agressief en precies een mooie afsluiter van zijn carriëre als rapper.
En je kan horen bij het einde dat het een afsluiter is.

Einde van zijn carriere?

Relax
Ik heb van iedereen gehoord zelfs van TV dat hij was gestopt met Rappen, mischien heb ik het verkeerd begrepen, kan ook film carriere geweset zijn ?

scarface213

avatar van thomzi50
hycine schreef:
Goed album dus een 5

cortez
Eigenlijk zou ik dit een vrij goede CD vinden, met enkele
dragende nummers als de intro, 'my life', 'dogs out', 'we're back' en vooral 'untouchable'...Daarentegen vind ik het gewoon geen aangenaam album om te beluisteren ... Ik vind het geblaf en geschreeuw van DMX er zoooo over ('dogs out' is hierdoor bv. volledig naar de knoppen). Verder zakt het niveau van de cd weg in de tweede helft, wat de lange tijdsduur eerder negatief doet uitvallen.
Hoewel het opnieuw een grote stap vooruit is t.o.v. 'the great depression'; kan ik '... and then there was x' veel beter apprecieren.
Een 3* lijkt me meer dan voldoende.

avatar van herbertwest
Ongelooflijk dat dit album een hoger gemiddelde dan It's Dark And Hell It's Hot heeft

avatar van herbertwest
eazyfan schreef:
ben ik egt fan geworden

Voor mij blijft Stop Being Greedy toch echt zijn beste

avatar van Reijersen
Dit album is er eentje van ups en downs. Nummers 1 t/m 7 is niet veel aan. Nummers 8 t/m 15 is wel aardig. Nummers 16 t/m 20 stelt weer weinig voor. En de laatste 3 nummers zijn wel weer oké.

2,5 ster.

Mezelf
Beetje wisselvallig ja. Ik ben er ook niet kapot van. Het is zeker een leuke cd maar je blijft toch wel met een gevoel achter dat er meer had ingezeten qua creativiteit en teksten. Maargoed, wel een vermakelijk album.

SPAROOD
Jaja, dit blijft altijd wel een lekker album om te luisteren. Zeker niet beter dan it´s dark and hell it´s hot.

avatar van -marco-
dmx blijft toch een zwaar lekkere stem hebben. Had hem eigenlijk gedoemd, vanwege zijn show in Ahoy, meen 2005.

Die gast kwam 3 uur te laat en trad maar 20 min op. Ging ook nog eens op z'n bek op het podium.

Damn wat was ik kwaad, wilde al zijn cd's doorknippen, hahaha.

Maar goed, 4 jaar later toch maar weer dit album gehaald en year of the dogg ook gelijk ff.

Een concert van hem zal je mij niet meer zien, dat dan weer wel!!

Zijn stem blijft echter dus wel relax en de muziek is waar het om draait!!!

Geweldig album!!!

avatar van Weirdo Wizzy
Ik zit even wat albums bij langs te gaan die ik in mijn pubertijd graag mocht luisteren en daar hoort deze ook bij. DMX rapt, schreeuwt en blaft hier even ruim zeventig minuten vol. Veel te lange speelduur natuurlijk, maar er staan wel wat lekkere bangers op. Vooral dat nummer met Cam'ron vind ik een ongelooflijke bazentrack. Daarnaast ook de nodige fillers. 3 sterren