P!nk - The Truth About Love (2012)

Label: RCA

1. Are We All We Are (3:37)
  2. Blow Me (One Last Kiss) (4:16)
  3. Try (4:07)
  4. Just Give Me a Reason (4:02)

met Nate Ruess

5. True Love (3:50)

met Lily Rose Cooper

6. How Come You're Not Here (3:12)
  7. Slut Like You (3:41)
  8. The Truth About Love (3:48)
  9. Beam Me Up (4:27)
  10. Walk of Shame (2:41)
  11. Here Comes the Weekend (4:24)

met Eminem

12. Where Did the Beat Go? (4:18)
  13. The Great Escape (4:24)
  14. My Signature Move * (3:44)
  15. Is This Thing On? * (4:21)
  16. Run * (4:11)
  17. Good Old Days * (4:02)
  18. Chaos & Piss * (3:59)
  19. Timebomb * (3:34)
  20. The King Is Dead but the Queen Is Alive * (3:44)
avatar van Angelo
Blow Me (One Last Kiss) is behoorlijk kinderlijk, gelukkig wel een stuk beter dan So What, want om een slechter nummer dan die te maken was natuurlijk onmogelijk geweest. Jammer dat ze de laatste jaren zoveel slechte muziek maakt. Can't Take Me Home vind ik nog steeds een prima debuut, en met diens opvolger, Missundaztood, bereikte ze haar creatieve hoogtepunt. Niettemin ben ik wel benieuwd naar 't liedje dat ze samen met Lily Allen heeft opgenomen (welke dat is, is op dit moment nog niet bekend).

avatar van Mitsiooh
Blow Me (One Last Kiss) vind ik een prima single-keuze als beginner van een nieuw tijdperk. Het klinkt vertrouwd en als P!nk die hoge noten live óók kan waarmaken?! Wow, dan stijgt ze héél ver op mijn lijstje. Ik ben altijd al fan geweest van P!nk, vooral d'r uptempo nummers, maar vooral de nummers waarop ze een beetje, tja, loopt te zeuren, zeiken en mensen belachelijk te maken. Stupid Girls, So What, U+ Ur Hand, maar ook heeft ze me altijd helemaal te pakken met sterke en sterk geschreven nummers als Dear Mr. President, F*cking Perfect, Family Portrait, etc.
Ik kan in ieder geval niet wachten!

Eminem! Leuk!

avatar van kaztor
Nogal kinderachtig, sommige songtitels.
Als je niet wist wat voor muziek dit was, dan zou je denken dat nu-metal nooit is weggeweest...

De nieuwe single vind ik best leuk, maar tekstueel vind ik dat ook wat inspiratieloos.
Been here, done that.

avatar van buckingham
Ben erg benieuwd! Wordt hier toch op MM een beetje ondergewaardeerd in mijn ogen.
Vooral de vorige 2 cd's zijn erg goed, met als hoogtepunt de live dvd: Live in Australia. SUper!
Ik was eerst ook wat sceptisch, maar het zijn niet de minste muzikanten om haar heen, en ze is zelf ook best talentvol

avatar van NewYorkCityLight
1,5
Dat nummer met Eminem is wel leuk

avatar van Darkzone
"The King Is Dead but the Queen Is Alive" is een erg vet nummer. Zoals wel vaker met vorige albums zijn de moeilijk te vinden bonustracks nóg beter dan de album tracks.

0,5
Slecht. Vrij simpel en allemaal al eens gedaan (door haar zelf). Vind alleen Slut Like You en Try wel goed, rest allemaal al gewist.

BobbieMarley
4,5 ster op Allmusic

BobbieMarley schreef:
4,5 ster op Allmusic

Djeez...
Als deze muziek totaal je ding niet is, plaats hier dan ook geen nutteloze, nietszeggende berichten.

Niet alles wat popmuziek is, is slecht. Maar luister vooral verder naar al jouw favo bandjes waar nog geen kat van gehoord heeft.

BobbieMarley
Sven_ schreef:

Djeez...

Nietszeggend? Ik vind de beoordelingen van Allmusic op zijn zachts gezegd niet altijd even goed. Waar leid je trouwens uit af wat ik van deze plaat vind? Over nietszeggend gesproken, en jij dan, jij zit hier al een aantal jaar op Musicmeter en dit is tweede bericht in al die jaren. Je hebt nog geen stem op een cd uitgebracht, geen top 10 of rotatielijst. Nee, jouw bijdragen zijn belangrijk geweest voor dit forum.

De plaat 1 keer geluisterd en vind het allemaal een beetje van hetzelfde, niets vernieuwend, EN TOCH KOMT ZE ER MEE WEG!! Want een slecht album is het niet, aantal sterke nummers en partytracks waar ze gewoon goed in is,,

avatar van Zeedeveel
Na 3 luisterbeurten vind ik dit toch wel een beter album dan Funhouse omdat hier wat meer nummers op staan waarbij P!nk wat energieker uit de hoek komt. Tekstueel gezien is deze plaat wel wat kinderachtiger dan zijn voorganger. Het nummer Are We All We Are is een lekkere opener en veel interessanter dan de eerste single Blow Me (One Last Kiss). Verder vind ik Slut Like You ook wel een aardig nummer ondanks de titel en het geleende song 2 melodietje. How Come You're Not Here had een B-side van Funhouse kunnen zijn. True Love met Lily Rose Cooper (voorheen Lily Allen) ligt prettig in het gehoor en zou een prima single kunnen zijn. Walk of Shame is een nummer dat direct bijft hangen maar daar is alles ook direct mee gezegd. Where Did The Beat Go? doet mij denken aan P!nk haar eerste platen maar is niet bijzonder interessant. Kortom over de gehele linie is dit een aardige plaat maar met een frissere insteek zou de plaat een langere houdbaarheidsdatum hebben.

avatar van Leander1991
Een krampachtige poging om weer het wijf met ballen uit te hangen. Floppertje

avatar van Emile93
Oe! Wat een tegenvaller dit album!!!!

Moest er eerst even aan wennen. Vond de eerdere albums van Pink erg goed dus de verwachtingen voor deze 'eindelijk weer een nieuwe' waren hoog. En na een paar keer luisteren waren er niet veel nummers die de moeite waard leken, behalve de nieuwe single Try. Echt een Pink nummer, met een prima refrein.

Inmiddels beginnen steeds meer nummers te 'klikken'. My signiture move, where did the beat go, the truth about love. Allemaal stuk voor stuk prima nummers.
Leuk ook dat er zoveel bonustracks zijn!

avatar van Reinvention
hmm, ja. Ik ben zelf wel een liefhebber van P!nk. zeker live komt ze er goed uit de verf, ook de meeste albums vind ik goed. vooral Funhouse & Missundaztood zijn mijn favorieten.
Helaas valt dit album best tegen. zeker haar minste tot nu toe om heel eerlijk te zijn. Heeft aantal leuke nummers, maar zitten ook heel veel bij die echt niet goed zijn, imo.
meeste nummers voelen beetje geforceerd aan. ook het album is veelste lang, veelste veel nummers. die totaal overbodig zijn. Ik geeft toch een 2,5 omdat vooral het nummer ''Try'' vind ik goed. dat klinkt zoals P!nk moet klinken. ook The Great Escape & Are We All We Are vind ik goed te doen. de rest is allemaal niet erg memorabel. Blow Me ... is tsja, ik vond het eerst echt 10 x niets maar ben iets meer gaan waarderen, maar ook dat is geen hoogstaand nummer.

avatar van Mitsiooh
Leander1991 schreef:
Een krampachtige poging om weer het wijf met ballen uit te hangen. Floppertje

Hahahahaha...Fout. Ze ís gewoon het wijf met ballen. Wat een fantastische plaat vind ik dit! Vooral dat herkenbare stemgeluid van haar blijft mij altijd imponeren. Ze wisselt lekkere up-tempo nummers als Are We All We All Are af met prachtige ballads met als hoogtepunt Try, wat een sterk en emotioneel nummer is dat zeg! De clip die er pas net bij is uitgebracht is, is alleen maar een geweldige toevoeging aan het nummer.
De duets met Lily Allen en Fun. zijn prima en dan heb ik het vooral over die met Fun. Wat een stemgeluid kwam daar uit. Het nummer met Lily Allen, True Love, is weer lekker vrolijk en met zinnen als at the same time I wanna hug you, I wanna wrap my hands around your neck krijgt ze alleen maar plusplunten.
Beter dan Funhouse, en met dit album heeft ze een prima popplaat afgeleverd die vele hits zal voortbrengen. Niets dan lof over deze plaat.

avatar van Lovekellycl
Weer een geweldig album van P!nk! Enkel Walk Of Shame en Slut Like You zeggen mij niet veel. Ook de bonustracks zijn prachtig!

avatar van Darkzone
Door mijn vrouw ben ik ook naar P!nk gaan luisteren, terwijl ik haar in het begin maar niks vond.
Haar albums werden elke keer beter en beter, met als hoogtepunt Funhouse. Alles is perfect aan dat album.

Nu is dan haar nieuwste studioalbum en ik moest er in het begin erg aan wennen. Vond het maar niks. Klonk ook erg anders dan Funhouse en moest flink omschakelen, ook amdat er 2 maanden geleden nóg meer goede muziek uitkwam waar ik naar luisterde.

Maar inmiddels is dit ook verworden tot een fantastisch album (we hebben de cd), met een aantal erg goede (gedownloadde) bonustracks, die om onbegrijpelijke redenen niet op de cd staan.

avatar van KILLERBEE99
Ik vind dit best leuk, luister bijna nooit niks buiten hip-hop.

avatar van kaztor
M'n lieve vrowtje heeft 'm van me gekregen met kerst.

Ik vind dit wederom een heel vermakelijke cd vol met frisse popliedjes.
Alle nummers hebben hitpotentie, maar maken kwalitatief gezien ook erg veel waar.
Hier gaan we nog wel van horen in dit nieuwe jaar!

avatar van buckingham
Wordt steeds beter deze cd!! Heb nu ook de versie met alle bonustracks en waarom deze niet op de normale uitvoering staan, begrijp ik niet helemaal... Prima nummers!

TimZor
Heb gelukkig buiten NL de (originele) 20 track weten te vinden ! En snap niet dat alles maar zo beperkt uitgebracht moet worden in NL. Hierdoor koop juist ik in NL ook steeds minder cd's omdat bijv de duitsers vaak wel de versie's hebben die je dan weer graag wil hebben.

Leuke cd maar had na laatste album net even wat meer verwacht een van de betere tracks is absoluut "The King Is Dead but the Queen Is Alive" alleen zie je die in nl dan weer niet op hun versie staan.

avatar van IntoMusic
Wat een heerlijke aanstekelijke single is Just Give Me a Reason toch. Wist in het begin niet dat het van P!nk was. Misschien toch is een keertje een album van haar beluisteren.

avatar van tbouwh
Wat jammer dat dit album enkele dieptepunten kent....
How Come You're not Here, Are We All We Are, Walk Of Shame en Slut Like You voegen niks toe aan dit verder zeer sterke album.

Just Give Me A Reason is een wereldhit, en ook Try en Blow Me, haar andere hits, misstaan niet.
Grote pluspunt vond ik het rustige Beam Me Up

avatar van NewYorkCityLight
1,5
'Walk of Shame' wordt de nieuwste single - wat een gedrocht weer!
Ik wacht nog steeds totdat 'Here Comes the Weekend' eens uitgebracht wordt, is ook weer eens wat anders dan die half-rock deuntjes als 'Try', 'One Last Kiss' en nu dus 'Walk of Shame'.

avatar van tbouwh
Leuke plaat van Pink, die al redelijk wat muziek heeft uitgebracht, maar nu toch weer een album met enkele zeer goede nummers heeft uitgebracht.
Blow Me en Try, de eerste singles, vind ik prima maar ze missen toch iets bijzonders. Dan heb ik liever het schitterende Beam Me Up, het stevige Here Comes the Weekend, en haar grote hit Just Give Me a Reason ( waarop Fun-zanger Nate Ruess het niveau nog flink omhoog tilt ). Ook the Great Escape kon ik goed waarderen.
Waarom dan toch geen 4* of hoger? Daarvoor staan er toch net iets te veel flutnummers op, waar ik niks mee. Zonde... Slut Like You en Walk of Shame doen me zo´n beetje de haren uit het hoofd rukken en staan in sterk contrast met de rest. Pink is een goede zangeres, maar het liefst hoor ik toch haar zachte kant, die in Beam Me Up mooi tot uiting komt.
Deze cd bevat 2 mooie bonustracks die net zo goed op het origineel hadden gekund: Good Old Days en Run. Over het algeheel geef ik net geen 4*. Daarvoor net iets te veel afzwaaiers. Wel een aantal zeer leuke nummers. 3,5*

avatar van MIAB
Het leukste nummer van dit album vind ik Try. Helaas niet door P!NK zelf geschreven. Het album luister lekker weg, maar is denk ik (of hoop ik) niet het leukste album van haar. Het duet met Eminem, vond ik verrassend.

MIAB schreef:

Soms moet je de plaat gewoon wat vaker luisteren, voordat je een mening geeft . Zo kom je er achter dat deze plaat toch wel een heel knap werkje is.

avatar van MIAB
Na 3 jaar nog maar eens weer geluisterd. Nu met alle extra bonustrack erbij. En het album wordt er zelfs beter van. Dat maak je niet heel vaak mee: 4,5*

Are We All We Are (3:37)  3,5
Timebomb * (3:34)  3,5
The King Is Dead but the Queen Is Alive * (3:44)  3,5

avatar van Style.Girl
1,5
Nee, dit is echt een heel stuk minder dan de vorige albums. De eerste vier singles kende ik al en vind ik afschuwelijk. Try, Blow Me (One Last Kiss), True Love en Just Give me A Reason waren in die tijd echt heel de dag door op de radio. En dat bleef echt heel lang zo. Je werd er echt gek van. Maar niet alleen om die reden vind ik het niks, het zijn gewoon echt geen leuke nummers. Het is erg zeikerig. Niet wat je van P!nk mag verwachten.

Ook Beam Me Up, My Signature Move, Is This Thing On kunnen me niet bekoren.

Dit album moet het echt van de andere wat ''onbekendere'' nummers hebben zoals Slut Like You, The Truth About Love, Are We All We Are, Walk of Shame, Here Comes the Weekend, How Come You're not Here en Where Did the Beat Go.