New Bomb Turks - Information Highway Revisited (1994)

Label: Crypt

1. Id Slips In (3:25)
  2. Bullish on Bullshit (3:44)
  3. If I Only Could (1:50)
  4. Brother Orson Welles (3:11)
  5. T.A.S. (2:52)
  6. Fingernail Chomp (1:40)
  7. Dented 'N' Spent (3:00)
  8. Girl Can Help It (4:17)
  9. (Gotta Gotta) Sinking Feeling (2:30)
  10. Grandpa Atomic (2:33)
  11. Never Will (1:21)
  12. Apocalyptic Dipstick (2:09)
  13. Lyin' on Our Backs (2:10)
  14. I Got Your Bitter End (2:04)
  15. Straight on Chaser (12:04)
Raar, dat er bij deze geniale plaat nog geen berichten staan, punk-rock van de bovenste plank, net als het debuut!!

avatar van lowieke
Alels van new bomb turks een 5. Rauw, hard en geniaal!

Heerlijke plaat, maar ik ben hem kwijt ,verdomme! Ik herinner me nog de mystery track , een bluesy nummer waarin de zanger claimde :, I'm gonna make it someday!'. We zijn nu 20 jaar later en shitty bands a la Foo Fighters, Snow Patrol en Milow hebben'het' gemaakt. Onrecht is van alle tijden.....

avatar van essence
Zeker weer een sterke plaat van NBT, niet zo goed als "Destroy-Oh-Boy", maar dat is dan ook een onvervalste klassieker.
Ik hoor hier ook heel sterk de invloed van The Stooges op door.