The Javelins - Sole Agency and Representation (1994)

Alternatieve titel: Raving with Ian Gillan & The Javelins

Label: RPM

1. Too Much Monkey Business (2:58)
  2. It'll Be Me (1:58)
  3. You Really Got a Hold on Me (2:58)
  4. It's Only Make Believe (2:13)
  5. Can I Get a Witness (3:02)
  6. Poison Ivy (2:09)
  7. Rave On (1:53)
  8. Blue Monday (2:25)
  9. You Better Move On (2:42)
  10. Somethin' Else (2:06)
  11. Money (2:50)
  12. Love Potion No. 9 (2:08)
  13. Let's Dance (2:29)
  14. Roll Over Beethoven (2:46)
avatar van fanpurple
Dit album is in 1994 uitgebracht met de titel: Sole Agency And Representation. Dit is dus een heruitgave.

avatar van B.Robertson
B.Robertson (crew)
Aangepast. Heruitgave onder nadrukkelijke vermelding van Ian Gillan was in 2000 door Purple Records.

avatar van B.Robertson
B.Robertson (crew)
Aardig album overigens. Online voor bodemprijs gekocht, als package met wat andere CD's om net op gratis verzenden bij Bol uit te komen. Maar waarom dat suffe 'Can I Get a Witness' als afgezant op 'Who Cares', dat charity-project van Ian Gillan en Tony Iommi, vraag ik me dan af. Er staan wel leukere nummers op en sommigen ken ik van andere artiesten, zoals 'Somethin' Else' - Led Zeppelin (BBC Sessions), You Better Move On - The Rolling Stones en 'Love Potion No. 9' - Tygers of Pan Tang.