The Script - #3 (2012)

Ierland
Label: Phonogenic

1. Good Ol' Days (4:23)
  2. Six Degrees of Separation (3:52)
  3. Hall of Fame (3:22)

met will.i.am

4. If You Could See Me Now (3:39)
  5. Glowing (4:46)
  6. Give the Love Around (4:24)
  7. Broken Arrow (4:34)
  8. Kaleidoscope (3:41)
  9. No Words (4:05)
  10. Millionaires (3:11)
  11. Moon Boots * (4:11)
  12. Hurricanes * (4:40)
  13. Hall of Fame [Original Version] * (3:23)
  14. Breakeven [Live at the Aviva Stadium, Dublin] * (5:38)
  15. The Man Who Can't Be Moved [Live at the Aviva Stadium, Dublin] * (4:55)
  16. Talk You Down [Live at the Aviva Stadium, Dublin] * (4:58)
  17. For the First Time [Live at the Aviva Stadium, Dublin] * (5:04)
avatar van Gloeilamp
Een nieuwe van The Script, daar ben ik erg benieuwd naar! De voorgaande albums vond ik beiden erg goed. De eerste single met will.i.am valt helaas tegen.

avatar van Anne Maaike
Na een eerste luisterbeurt kan ik concluderen dat de "woohoo's" ook op dit album weer vertegenwoordigd zijn. Of dat iets positiefs of negatiefs is moet nog maar blijken. Ik zal het album eerst nog maar eens een paar keer beluisteren.

avatar van SOAD
1,5
Een single met WIll.i.am. Ik denk dat ik dit album maar aan me voorbij laat gaan.

avatar van Papartis
SOAD schreef:

Zal wel komen door "The Voice of UK" waar Will.i.am en Danny (zanger van de Script) in de jury zaten (met Tom Jones en Jessie |J).

avatar van Gloeilamp
The Script - #3

Ik was erg benieuwd naar dit album, de eerste twee albums vond ik al erg goed. Op #3 doet de band gewoon lekker waar ze goed in zijn: aanstekelijke popnummers maken. Het album is dan ook nergens echt anders dan de twee voorgaande albums. Het enige verschil is dat er meer rap te horen is.

Hall of Fame beloofde voor mij niet veel goeds. Ik ben totaal geen fan van will.i.am. Al heb ik hem wel eens erger gehoord dan op dit nummer. Gelukkig doet The Script op de overige nummers alles zelf. Dit brengt een paar erg fijne nummers mee, maar ook wat mindere. Zoals hierboven al stond zijn er veel aaah’s en oooh’s te horen, iets wat de nummers niet altijd beter maakt.

#3 is weer een typisch The Script album. De band speelt goed en Danny heeft een mooie stem. Jammer dat het soms een beetje teveel van hetzelfde is. Favorieten zijn: Six Degrees of Separation, If You Could See Me Now, het nummer dat Danny schreef na het overlijden van zijn vader, en Good Ol’ Days.

Ik begin met #3*

SOAD schreef:

je gaat er een hoop aan missen wat een geweldig album..

HEERLIJK

Gloeilamp schreef:
The Script - #3

Ik begin met #3*

ik heb andere favoriten..
van de deluxe versie..

hurricanes & broken arrow & glowing

zijn mij favoriten

Tja..het album heeft inderdaad een beetje hetzelfde geluid als de vorige albums. Toch mist er iets..Op het vorige album wist vrijwel elk nummer mij te raken. Helemaal het nr Science & Faith vind ik nog steeds geweldig. De verwachtingen van dit album waren dan ook hoog.
Maar op de een of andere manier...de nummers zijn best aardig maar klinken me allemaal net te makkelijk en te 13 in een dozijn. Had gehoopt dat in de loop van de weken de nr's nog zouden groeien als ik ze vaker had gehoord, maar helaas.

Een tegenvaller dit album, als je het mij vraagt..

Elmo.
Geen wonder dat dit album mij geheel voorbij is gegaan. Het niveau is nóg lager dan het vorige. Het eerste album was een redelijke guilty pleasure voor mij, maar dit kan zich niet eens kwalificeren tot dat.

avatar van Lovekellycl
Ik vind het weer een prachtig album van The Script, net zoals hun vorige 2 albums Met als hoogtepunten Six Degrees Of Seperation, Hall Of Fame, Broken Arrow & No Words!

Ik vind Moon Boots en Hurricanes eerlijk gezegd de twee beste nummers, en dat zijn bonustracks.

avatar van Gewoon Pim
Dit album groeit echt. Ik moest heel erg wennen aan al die rap (deed het album eerst af als 'veel te commerciële bagger') , maar het album is gewoon echt goed!
Na het geweldige concert van mening verandert over dit album.

avatar van steve harris
net gezien bij werchter ze brachten het met veel flair en mijn dochter was al fan !!

avatar van tbouwh
Gewone nummers die de middelmaat niet ontstijgen worden op dit album afgewisseld met toppertjes. If You Could See Me Now, Six Degrees of Seperation en Hall Of Fame vind ik heerlijke nummers, al had Hall of Fame zonder will i.am. ook wel goed geweest.
Ook Glowing en Millionaires luisteren lekker weg. Waar ik bij Science & Faith echter heel het album erg goed vond vind ik van dit album de overige tracks niet bijzonder.
Iets te eentonig en Danny gooit er veel ooh's en aah's uit die ie live lang niet altijd zuiver haalt.

Ondanks de mispuntjes een goed album dat als geheel prima wegluistert. Moest wennen aan de rapgedeelten maar wanneer dat gebeurd is heb ik er geen last van, is een goede afwisseling ( m.n. in Broken Arrow, No Words )

avatar van adri1982
'Six degrees of separation', 'Hall of fame' en 'If you could see me now' zijn inderdaad mooie nummers, vooral de laatste van de drie, die is opgedragen aan de ouders van de gitarist Mark Sheenan en de inmiddels overleden vader van de leadzanger Danny O'Donoghue.
Daartegenover is het minder dat het eerste nummer 'Good ol 'days' veel whoo, whoo, whoo bevat. erg jammer. De meeste andere nummers doen mij deels ook niet veel. 3* sterren, ik had er eigenlijk wat meer van verwacht.